16. maaliskuuta 2013

VIIKKO KUVIEN MUODOSSA

Ihanaa lauantai iltaa kaikille <3 Aattelin koota tämän viikon kaikkinen ihaninen juuttuineen teille kuvien muodossa (joita ei kyllä ole kuin muutama)... en nyt keksi mitään erikoista kirjoitettavaa ja tosiaan niitä vidoita pitäs varmaan alkaa kuvaan teille, mutta kiire kiire kiire pukkaa koko ajan! Ens viikon alusta alkaa työt ja samassa ohessa pitäs tehä pari isompaa kouluprojektia joiden palautukset on kahden viikon sisällä ja sit alkaa mulla yhen ison projektin teko jonka teko kestää aina syksyyn saakka... siitä lisää lähempänä kunhan saan ohjeistuksen siihen! Tuo syksyyn saakka kestävä projekti korvaa minulla muutaman kokeen, eli ei tarvitse niitä sitten tehdä! Kesälomalla on sitten aina välillä vähän hommaa mutta tuskin mun lomaa kaataa (; Tää viikko on ollut ehkä mun yks elämäni ihanimmista viikoista, vaikka tälläkään viikolla ei oo kyyneliltä vältytty, mutta muuten mennyt ihan odotusten mukaan (:
Oon tällä viikolla saanut tehtyä ehkä elämäni parhaimmat kampaukset ja muut mitä hiuksiin voi vaan tehdä (: toivottavasti onnistuu jatkossakin (:

Ihana äiti osti liimattavat kynnet mulle pitkän odotuksen jälkeen ja vihdoin taas kädet kunnossa (: Oon käyttänyt näitä jo iät ja ajat, välillä tietysti pitää pitää vähän taukoo, että oma kynsi ei kärsi liimasta! Mulla kun ei ole varaa laitattaa kunnolla noita kynsiä missään paikassa.... Nämä onneks ovat yhtä kätevät ja halvemmat (;

Tällä viikolla sain itelleni jokaisena päivänä ihanan asuyhdistelmän ja just sellaset mitä oon pitkään halunnut, olin siis aidon oikeesti onnellinen kun sain aamulla kouluun mentäessä laittaa illalla valkkaamat vaatteet ja todeta niiden olevan elämäni parhaimmat (: Sain myös lisää inspistä tulevaisuuden pukeutumiseen (:

Oon saanut tällä viikolla viettää aikaa enemmän kun mahdollista mun rakkaitten ystävien kanssa (vaikka kaikkia mun ihanuuksia en ookkaa nähnyt) mutta lähinnä nyt niitä keiden kanssa oon koulussa päivittäin tekemisissä (: Ja mikä parasta, oon saanut taas mun yhen ystävän kanssa meidän välejä takas normaaliin ja huomaan sen myös mussa itessä, en stressaa siitä asiasta enää ja ihan kun kivi ois tippunut sydämmeltä! Mun kaikki ystävät <3

Oon rakastunut mun kaikkiin koruihin ihan uudestaan, ne ovat jokainen löytäneet paikkansa ranteesta pitkin päivää ja jopa kotona tulee niitä pidettyä kun ne sopivat asuyhdistelmien kanssa! Ihania <3

Onneks ostin Tampereen reissulla uusimman Demin, sillä juttu Mila Kunis:sista sai mulla avaamaan silmät! Milalla on vanhemmat ammatiltaan liikunnanopettaja ja taksikuski ja silti naisesta tuli näyttelijä! Oon aina meinaan miettinyt, että voiko musta koskaa tulla näyttelijää kun vanhemmat eivät ole sitä tai muutenkaan missään julkisuudessa tai muussa mutta ihan kenestä vaan voi tulla mitä vaan kunhan uskoo itseensä (: Niin mä ainakin teen! Myös alla näkyy tekeillään oleva DIY idea, josta lisää kun se on valmis (;

Niin... mikäs sen parempaa kun ihanat illat kotona, villasukat jalassa ja lämmin huone kun takka on lämmittänyt sen (: Myös mun ihana huone joka on nyt mun silmissä ihan täydellinen, oon siis rakastunut siihen <3 Ja nyt en halua kyllä vähään aikaa edes harkita, että muuttaisin tästä pois.... siis eli menisin tuonne alas asuun... ei ei ei...
Tässä tämä tiivistelmä kaikille tästä viikosta (: Toivottavasti oli hyvä postaus, ainakin erilainen kuin ennen! (: Lisää tälläisiä kenties? (;
Makoisaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoo (: Palataan taas pian!

10 kommenttia:

  1. Ai että, ihana nuttura! Mä nään ite näillä hartioihin ulottuvilla hiuksilla ja ehkä maailman surkeimmalla kampaustentekotaidolla vaan päiväunia tollasista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meni tosi kauan että sain opeteltua edes yhden konstin tehdä ihana ja iso nuttura ihan omilla hiuksilla ja itseasiassa oon miettinyt sen ohjeen laittamista myös tänne (: Varmasti säkin saat vielä hyvin onnistumaan (:

      Poista
  2. Laita ihmees ohje tost ihanast nutturasta<3 ja aivan ihana postaus!!:)) tykkäsin tosi paljon !!:)
    Ja oishan samal tyylillä päivä kuvina-postauski tosi kiva!!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voih, kiitos hirmusesti ja ohjetta tulossa pian (: Tuon päivä kuvina vois myös toteuttaa tässä joku kerta (:

      Poista
  3. Tiekkö mitä Emilia...? Mulla on melkei samanlaiset sukat tällähetkellä jalassa ne on tosin ruskeet! :D hahaaha oli ihan pakko se tähän nyt kommata xD

    ~Miitz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahhha hassu yhteensattuma ;D noi on kyl yhet parhaat villasukat mitä mulla on!

      Poista
  4. Oi nätit kynnet ja kampaus:)

    VastaaPoista
  5. Vinkkinä noihin liimattaviin kynsiin, että käytä kynsinauhan työnnintä ja työnnä kynsinauhoja hiukan taaksepäin, sillon saat sen kynnen ihan kynsinauhan rajaan tai vähän sen alle, jolloin kynnet näyttää paljon luonnollisemmilta.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vinkistä! Kyl mä niitä työnnän aina paketista tulevalla tikulla mut tollon ne oli tosi kipeet ni en voinu paljoo mut nyt ne on parantu että taidan laittaa jossai kohtaa uudet ja sit uutta kuvaa (:

      Poista