18. maaliskuuta 2013

MAHTI MAANANTAI

Ei ehkä ensimmäistä mutta melkein ensimmäistä kertaa voin tokaista että paras maanantai mitä on ollut (: Eka työpäivä takana, eikä todellakaan rankka! Työkaverit on mahtavia ja ihania persoonia, joiden kanssa tulee varmasti hyvin toimeen (; Ne osas neuvoo tosi ihanasti kaikki ja jokaisella oli vähän hankaluus heti maanantai aamuna, aamupalverin jälkeen keksiä edes itselleen tekemistä, saatika, että mitä minä teen :D Hyvin kaikki meni, pääsin arkistointi huoneeseen melkein koko päiväks (osas nauttia lämmöstä sen jälkee, se mesta oli vähän viilee) ja kivaa hommaahan se on, jos ei kuitenkaa ihan 10vko joudu sitä tekee :D Huomenna pääsen ilmeisesti vähän rahasto asioihin käsiksi, jännää nähä sitäkin puolta (:
Aamulla ku oli se palveri, ni mulla oli vähän sellanen olo, että mitä ihmettä mä täällä teen, mut pitäs olla koulussa :D Mut se unohtu nopeesti! Siitä seuraavaks tuli mielee, että oonkohan mä vähän alipukeutunut tälläseen paikkaan, mut en ollu! Mielikuvitus vaan pääsi taas valloilleen, kun aattelin, että mun täytyy nyt kulkee joku puku päällä pankissa vaikka ei todellakaan tarvii :D minä ja mun mielikuvitus <3
Vähän oli orpo olo ilman kavereita ja niitä tuli tosi ikävä sillon, kun istuin siellä arkistointi huoneessa yksin hyllyjen välissä pläräämässä niitä kansioita eikä ollut juttu seuraa ;( Ikävä! Ehkä tämä tästä!

En ees kerennyt nappaa päivän työasusta kuvaa ku tulin kotiin kuuden aikaa ja vaihdoin melkein heti rennommat ja kotioloihin sopivat vaatteet päälle, nii ja tukka auki heti :D Muutama ihana bloggaaja oli nyt illan aikana tehnyt videopostaukset joissa näyttivät miten tekevät omat kiharansa ja aattelin aamulla herätä vähän aikasemmin tekeen huomiseks kiharat (: Pidennysten kera tietty ;) tai no kattoo ny... voi olla että tykkään enemmän vaan omilla hiuksilla! Jos laittasin pidennykset kans, ni niistä vois tulla vähän juhlavat niin kun isomummun hautajaisissa oli! Kattoo ny!
Laitoin joukkoon kuvia mun uusista ihanuuksista mut ennen kaikkee toi sänky (uus), noi tikkaat ja toi peitto siellä on niin <3 ahhha mulle iskenyt joku "laita huonetta uusiks" kuume ;D
Mahtavaa loppuviikkoo kaikille! ppst. minäkin tein nyt tuon fashiolistan, käykää kurkkimassa jos kiinnostaa (; pääsette tuosta sivussa olevasta vaatekollaasista sinne!

6 kommenttia:

  1. Kiva blogi sulla, lueskelin tätä vähän läpi.:) Oli pakko jättää kommentti, että sulla on kyllä hyvä maku sisustuksen suhteen.:) Tosi kaunis huone ja ihanan rauhallinen tunnelma.:)<3 http://irene-irenenelm.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ihanasta kommentista (; kiitos tosi paljon! Kiva jos tykkäsit!

      Poista
  2. Upean näköistä! :) (Miks ei mun koti vois näyttää noin kivalta, murr)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos kovasti (: Eiköhän sullakin oo ihana koti ja pienillä asioilla saa paljon aikaan esim. mulla muuttu heti ilme tuossa sängyn vieressä kun hain Ikeasta pari isoo säilytyslaatikkoo ja ne loi heti uutta ilmettä (: Ei valitettavasti näy kuvissa... mutta ehkä joskus näkyy kun teen huoneesta toivotun postauksen (:

      Poista
  3. Ihan mielettömän ihana sisustus!♥ Ihan mun tyylinen, heh voisin tulla heti nukkuu tonne :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih (; kiva kuulla! Käyppäs kurkkaamassa uusin postaus, huonepostaus meinaa (;

      Poista