8. helmikuuta 2013

URHEILUA

Kaikilla on ihan hirvee tarve mennä koko ajan johonkin lenkille tai salille, mutta mä nyt oonkin paras puhuun ;D mähän sinne lenkille pyrin koko ajan ja salille pitäs taas vaihteeks päästä! Sunnuntaisin porukoitten tuttavat on varannut yhen liikuntahallin muutamaks tunniks ja siellä on myös mahdollisuus päästä salille! P:n kanssa sinne siis mennää ku pienemmät menee tekee jotai muuta!


Mulla ei tällä kertaa oo yhtään omia kuvia ja toivottavasti ei oo kauheen tylsä postaus, kirjotan lyhyesti! Elämän muutos ei alkanut ihan odotetusti myöhästymällä aamulla mutta muuten alkanu ku priimattu! Koulussa panostus oli hyvää ja siellä tuli tehtyä tehtäviä toosi ahkeraan ja sain parhaan mahdollisen "tukiopetuksen" MIITALTA (tuosta nimestä pääsette blogiin, käykää kurkkaamassa ja liittykää lukijoiks!) oon niin happy <3 Tiivistetysti tän hetken mietteet kirjotin ytimekkäästi facebookkiin eilen!


Sekavassa postauksessa mennään sekavasti asiasta kukkaruukkuun ja sieltä perunamuussiin ;D tosiaan olis kiva ku joku vähän tsemppais ja antais hyvii vinkkejä treenaamiseen ja siihen että sais voimaa ja kestävyyttä lisää! P lupas mulle vähän vinkkejä antaa ku salille mennää! Mutta jos teillä olis jotain hyviä vinkkejä ja neuvoja millä saa ittelleen voimaa ja kestävyyttä lisää ni niitä otetaan vastaan?


Olin pienempänä notkee ja taivuin aika hyvin! Olin tosi pitkään aika notkee mutta siinä vaiheessa kun 9 luokka alko ne se uupu... en enää ollukkaa :/ ja oon aika pettynyt! Sillon ku harrastin taitoluistelua tuli venyteltyä ja oltua vetreenä ja sit olin yhessä tanssi kerhossa joskus kans ja sillon muistan, että ei tarvinu paljoo taipuu ni kaikki onnistu ku vettä vaan! Harmikseni joudun kaiken alottaan alusta!


Mullahan on se ongelma (pikemminkin voisin sanoo että jes et on ;D) että söin mitä vaan ni ei tarvii stressata mistään kiloista! Huomenna aattelin kans mennä vähän kaverin kanssa heseen syömää ;D Mun pitäs jopa saada muutama kilo lisää että pääsisin niillä lääkäreiden käyrillä normaalipainoiseksi! 

 En tosiaan tiedä montaako teistä kiinnostaa lukee näitä mun juttuja tästä liikunnasta, saa siis suosiolla skipata :D
  
Nyt jatkan tätä tunnolista opiskelua vielä hetken ja sit olis suuntana Tampere! Katotaa onko sieltä mitää kerrottavaa! Mun pitäs ottaa kamera mukaan, saa nähä tuleeko kuvailtua (: 

Mahtava viikonloppua kaikille!

10 kommenttia:

  1. Kiinnostaa! Mä en saa itteeninurheilee vaikka kilot ärsyttää, syön vaan lisää. Hah. Minäkin olin ennen notkea, nyt en taivu varmaa ees sukkaa laittaa jalkaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla! Hah! Mulla oli kans pitkään toi sama, että en jaksanut lähtee mihkään ja olin laiska ku mikä :D Mulla kans toi sama että hyvä ku sukan saa jalkaa ni se on jo suuri saavutus, ärsyttää toisaalta :D

      Poista
  2. Ite oon alkanu käymään lenkillä joka päivä, mutta siitä seuraa usein se että kuvittelen kuluttavani niin paljon enemmän kun ennen, joten syön enemmän eli tosta mun liikunnasta ei ainakaan laihtumisen kannalta oo mitään hyötyä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kuule Krista, ei sun tarvii mihkää laihtua! Oot hoikka ja hyvä niin (: Mutta toi ruokapuoli onki just toi sama mikä mulla, liikun jonkun verran ja sit vedän jotain hesee tai pizzaa heti perää :D Ei taida edistää tätä mitenkään, tietysti mulla hyvä ku en kuitenkaa sitä painoo tarkkaile !

      Poista
  3. Mä luen urheilupostauksetkin toki :) Ai vitsit, oispa mullakin toi ongelma että painoa pitäisi saada lisää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi hyvä (: hih, aika moni sanoo noin! Epäilisin kuitenkin että myös sä oot ihan hoikka ja hyvä noin (:

      Poista
    2. Nykyään onneks :D oon kaavaillu pitkään et teen joskus postauksen siitä ku olin nuorempana oikeesti ylipainonen ja miten oon päässy tähä nykyseen.

      Poista
    3. Ihan paras postausidea! Varmasti saa kannatusta! Kaikki haluaa lukea aiheita joista on usean vaikee jopa kirjottaa! Tee ihmeessä, olis kiva nähä millanen muodonmuutos on tapahtunut!

      Poista