21. helmikuuta 2013

TORSTAI ON TOIVOA TÄYNNÄ

Torstai 8.00-15.35 koulupäivä!!! Olin aika poikki kun pääsin kotiin! 11 oltiin syöty koulussa ja klo 17 sai ruokaa seuraavan kerran! Jollekkin se on tosi lyhyt aika, mutta alipainoiselle tytölle joka syö 3 tunnin välein ni tuo oli aika pitkä aika! Onneks oli kolaa ni sillä sai pidettyä nälkää pois jonkun aikaa (: Huomenna onkin rennompi päivä ja huomenna alkaa loma <3
Tosiaan lomalla joudun yhtenä päivänä menemään kouluun mutta se jääköön minun tietoon! Pääsin kotiin niin tuli vaihdettua vaatteet aika äkkiä, oli niin inhottava olla farkuissa, että pitkä neule ja legginssit tuntu oikeen sopivalta vaihtoehdolta!

[Valkoinen neule - Seppälä]
[Mustat legginssit - H&M]
[Lippu huivi - Villa Blanco]
psst. puodin nettisivuille pääset tästä tummennetusta linkistä (;
Niin kun varmaan huomaatte niin pidennykset on päässä noissa kuvissa! Välillä on vaan sellasia päiviä, että ei jaksa/kerkee/pysty laittaa niitä... yleensä en halua niitä... sit on taas päiviä, jollon ne on pakko saada! Ehkä siks ne onkin mulle hankittu :D Sillon kun ei niitä ollut, niin oisin halunnut ne aina, mutta nyt en sit kuitenkaan ihan aina! No.. säästyy pitempään kun ei käytä joka päivä!
Nii ja anteeks kamalasti... mulla ei oo meikkiä, meinaa en jaksanut meikata aamulla! En oo oikeen pariin viikkoon meikannut, ehkä yhtenä aamuna ja sekin oli sillon, kun olin puodilla tuuraamassa ;D Noo.. se ei onneks oo mitenkään pakollista! Paitsi oon toooosi kalpee kun ei oo mitään mut voi voi sit oon! :D
Turha jaarittelu sikseen ja terveystiedon tehtävien kimppuun vielä! Ihanaa viikon viimeistä arkipäivää teille kaikille (:  Muistakaa käydä osallistumassa arvontaan TÄSTÄ linkistä! Arvonta päättyy huomenna perjantaina 22.2 klo 20.00!




4 kommenttia:

  1. Vau mikä tukka sulla ! :o ..upea :)


    ♥: http://mimi-perfectly-imperfect.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. IHHHANA toi sun huivi ja noi sun hiukset! Minkä pituset, vau:) mäkin haluan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 omat hiukset on sen 60cm pitkät ja mulla on tossa pidennykset mitkä on 75cm pitkät (: oon ote sen 173 senttii pitkä, mikä vaikuttaa sihen kuinka pitkiltä ne näyttää! Koska esim. Kaverilla on 50cm pidennykset ja ne näyttää samanmittasilts kun mun hiukset nyt (: ite oon löytänyt mun kaikki pidennykset huuto.netin kautta ja sieltä sellaselta tosi ihanalta saksalaiselta myyjältä, luotettava ja ajallaan tulleet kaikki! Suosittelen (:

      Poista