26. helmikuuta 2013

PUOLIVUOTIAS JA POSTAUSEHDOTUS

Emilia's Diary täyttää tänään tasan puolivuotta <3 Blogi on kokenut puolenvuoden aikana vaikka mitä; alotuspostaus oli hankala kun ei keksinyt mitään kirjotettavaa, alotuspostauksen katseli 166, pientä kuvailua omasta huoneesta tuli välissä ja kameran kanssa aloimme tehdä vähän tiiviimpää yhteistyötä, kertoilin päivien/viikkojen/viikonloppujen kuulumisia, tein muutaman haasteen jotka olivat pidempiä, viimeisimmän jouluhaasteen jätin päivän 17 kohdalla kesken kun aika ei enää riittänyt,  oon kertonut meidän uusista tulokkaista eli kissat ja uusin tulokas mopsi Väinö (; On mahtunut vaikka mitä ihanaa ja sit välissä niitä sairastumisia, väsymystä ja vähän ankeampia postauksia!!! Ootte silti tehokkaasti ja aktiivisesti ollut mukana ja tukeneet ja kannustaneet mua eteenpäin sieltä ruudun toiselta puolelta! Niin kuin oon sanonut, niin tää on osa mun päiväkirjaa, kirjoitan kaikista henkilökohtasimmat asiat mun ihanaan kirjaan, mutta sekin ollut suljettuna jo kohta vuoden verran!!


Oon oppinut enemmän itsestäni tän kirjoittelun avulla, huomaan välillä lukevani julkaisemiani postauksia ja huomannut niiden välityksellä jotakin sellaista, mitä ei heti huomaa! Oon oppinut käsitteleen oman pääni sisällä niin paljon asioita, että kaikkea ei enää tarvitse kirjoittaa päiväkirjaan tai tänne! Ja se on hyvä asia... sillä ennen kaikki piti kirjoittaa ylös, että olo keveni ja se oli välillä yllättävän rankkaa, aina piti päästä kirjoittamaan esim. illalla kun oli väsynyt ja halusi nukkumaan mutta jokin asia painoi pahasti mieltä ja se oli pakko kirjoittaa, että sai mielenrauhan! Nyt se on onneksi aivan toisin (:

Ja jotta tämä puolivuotis päivä näkyy teille kaikille ihanille kunnolla niin tuossa sivussa on kysely johon toivoisin teidän käyvän vastaamassa! Valitkaa siis oma suosikkinne noista vaihtoehdoista ja niiden merkeissä palataan illan aikana (:

2 kommenttia: