25. helmikuuta 2013

POSITIIVISUUS VAIN KASVAA JA KASVAA

Ilman teitä lukijoita ja seuraajia ei tulisi ihania kommentteja jotka piristävät ja parantavat mieltä (: Teidän (ja tietysti myös monen muun perheenjäsenen ja yms.) ansiosta oon taas saanut lisää postiviisuutta ja ajattelua siitä, että elämä jatkuu vaikeista ajoista huolimatta! Kiitos siitä <3
Ainoat kuvat mitä jaksoin ottaa hautajaisista oli ennen kuin lähdimme viimeisten joukossa muistotilaisuudesta kotiin!
Sain tänään juuri sen minulle iloisen uutisen, nimittäin saan uuden ja ennen kaikkea pidemmän sängyn kuin mulla nyt on :D tää mun nykyinen sänky on 120cm*190cm, en mahdu kunnolla nukkumaan suorassa vaan aina jotenkin poikittain, nyt saan uuden joka on 120cm*200cm eli sitten mahtuu ja kunnolla (; Ihanaa saada myös päästä vihdoin toteuttaan sitä ihanaa lauta sängynpäätyä mistä oon jo pitkään himoinnut :P


[1] Tän illan herkku leipä, hautajaisista jäänyttä lohileipää <3 nam! [2] Tän illana datailua, puhelimen kanssa pläräilyä ja välissä neulontaa! [3] Väsynyt mutta iloinen bloggaaja, meikitön naama.... aika kamala... [4] Pitkään pitänyt julkasta joku koruihin liittyvä kuva ja tässä se nyt on!

Olis niin mahtava tehdä enemmän tälläsiä kollaaseja mutta kuvia ei ole nyt tämän enempää! Tehdään joskus joku viikko kuvina postaus ja sit lisää kollaaseja ;D Eli sen voisi toteuttaa vaikka tästä hiihtolomasta!

Mahtavaa viikonalotusta kaikille <3 pus pus


2 kommenttia:

  1. sulla on samanlainen hymy sun isomummun kaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos (; ite ei tule tuollaisia huomattua (:

      Poista