8. helmikuuta 2013

PERJANTAI YÖ KUULUMISET

Otsikko kertookin jo kaikki! Öitä! No ei vaan :D Kello näyttää nyt kirjottelun alkaessa 22.55, pysyttelen sinnikkäästi kolan voimalla hereillä koska päätin, että tänä viikonloppuna valvon ja nukun sit aamulla pitkää, sitä ei voikkaan harrastaa arkena!
Tampere visiitti meni hyvin, kai! Tajusin sen kylmän ja ihoa raastavan totuuden, että syksyn ja alku kevään aikana oon menettänyt vähän välejä ihmisiin, eli en oo enää tekemisissä niin paljoo ja siinä välissä ku mä elin siinä jossain ihme horroksessa ne on löytänyt uusia ihmisiä ympärilleen ja mut on lykätty vähän syrjään! Ja voin sanoa, että se sattuu ja pahasti! He suunnittelevat kaikki viikonloppu suunnitelmat uusien tuttavuuksien kanssa ja mulle ollaan ku ei oliskaan olemassa! Syytän tietysti itseäni, mutta tavallaan en voinut sille mitään! Pahinta vain oli tajuta, että oon aika yksin ja erakoitunut kaikesta! Sit ku meet johonkin, tajuut istuvas kahvilla yksin ja toivot hartaasti, että edes joku tuttu menis ohi! Kamalaa! Älkää ikinä erakoituko kavereistanne, tää ei tunnu yhtään kivalta! Kyyneleet tuli kun lysähsin kotiin päästyä huoneeni sohvalle!
Iloisiin aiheesiin takas (: Aattelin linkata teille tähän vähän tän hetken mun hitti biisejä :D 

Tää vetää vaan viikonlopun niin käyntiin... party party!!!


Sit  jos haluu vähä synkistellä!! Tai ei noi nyt niin synkkiä oo, ihania nää on <3



Ja tästä tulee mieleen meidän syksyn tunteja :D vai mitä tytöt? (;

Mulla oli myös niitä treeni biisejä mitä aattelin laittaa jossain vaiheessa kun teen uutta treenaamiseen liittyvää postausta! Ne onkin sit sellasia biisejä, että niillä saa mukavasti menon päälle (;
Huomenna taas tuuraus hommiin joten aamulla aikanen herätys (: Silti aattelin tässä vielä valvoa niin kauan kun silmät pysyy auki! Ystävänpäivä arvonta käynnistyy varmaan tossa sunnuntai päivän aikana ja TÄSTÄ pääsette vielä osallistumaan käynnissä olevaan arvontaan (: Arvonta päättyy La 9.2 klo 12! Voittaja julkaistaan lauantain aikana kun kerkeilen takaisin koneelle!
Ihanasti tykkäsitte treeni postauksesta mikä tuli päivällä ja ihanaa palautetta sain, eli ilmeisesti olette halukkaita näkemään niitä lisää? (; Ihanaa saada jakaa teidän kanssa niin monenlaisia asioita, yritän jakaa ne kaikki ihanat ja iloset asiat, väliin aina välillä pomppii yksi jos toinenkin ikävämpi mutta eihän anneta niiden vaikuttaa?!
Ihanaa viikonlopun jatkoa kaikille (:

6 kommenttia:

  1. n'aaws~ Emilia kuules koskas mentäis vähän shoppailee? :D
    ~minä on vapaaehtoinen viettämään aikaa kanssasi~ :)
    p.s jaahas taisit oikeesti tykätä tosta biisistä xD
    ~Miitz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pian ku mahdollista ni mennää :D ihanaa <3 todellakin tykkäsin, taas koko vklp kuunnellu sitä :D

      Poista
  2. Ihana toi PistePisteen Viljaa kappale :)

    Toi on toisaalta huono että viikonloppuna voi valvoo, niin unirytmi menee sekasin (ihan kun se ei olis jo :D)

    Tosta kaveri jutusta, niin oon huomannu, että mitä kauempana jostain kaverista asun niin sitä vähemmän pidän yhteyttä. Ikävää kun noihin yläaste aikasiin kavereihinkin on yhteydenpito jääny, toisaalta se on ehkä mun oma vika kun en oo alkanu eees fbssä jutteleen tai mitään. Nyt viikonloppuna näin yhtä kaveria jota oon viimeks nähny joskus yli puol vuotta sitten ja luultavasti seuraavaan näkemiseen on taas aikaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih! Niimpä, mutta mulla on sit arkee varten sillasia unta parantavia, eli siitä tulee elimistöön jotain ainetta mikä rauhottaa ja alkaa väsyttää! Uni pillereitä siis :D Siks nykyään uskallan vklp valvoo ku sunnuntai iltana voi ottaa sellasen ajoissa ni varmasti klo 22 alkaa väsyttää!

      Mua kans harmittaa tosi paljon että en oo paljoo yläaste aikasiin pitänyt yhteyttä ja just teihin tärkeisiin ;( Ehkä nyt olisi aika parantaa tavat ja alkaa pitään yhteyttä! (:

      Poista
  3. Oi, Anna Puuta! Mä tykkään hirveesti Annan uusimmasta levystä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih (; En oo vielä ite käynyt ostaa mutta eiköhän sekin tuu joskus hankittua!

      Poista