25. helmikuuta 2013

EKA VIRALLINEN LOMAPÄIVÄ

Meni tietysti mun parhaan kaverin kanssa Tampereella shoppaillen ja syöden! Nähtiin kahentoista aikaan ja suunnattiin suoraan koskariin, mistä muutaman nopeen kaupoissa pyörähdyksen jälkeen suunnattiin raxiin syömään! Nam nam! Ihanaa kun sai syödä niin paljon kun vaan sielu sieti ;D

[1] Ihana aurinko Tampereen keskustassa! [2] Syömässä raxissa! [3] Puhelin zättäilyä ruuan yhteydessä! [4] Minä jotain ihme säätöö...


[5] Stokmannilla ennen lähtöö syömässä herkkuja (; [6] Mun paras seuralainen ja mun paras kaveri <3 [7] Jossun ihanat kynnet!

Anteeks, kuvat meni huonolaatusiks ihan kummallisesta syystä!!!  Mutta kuhan selvää saa niin eiköhän se ole tärkein (; kuitenkin yritän panostaa, että kuvat olis selkeitä ja hyviä! Kiitos Jossu tästä päivästä <3 Oli ihana nähdä monen kuukauden tauon jälkeen!

Kun Jossu lähti, ni suuntasin viel nopeesti H&M:n kautta, josta nappasinkin sitten mukaan muutaman ihanuuden mutta niistä myöhemmin! Oon niin väsynyt, että en jaksa kirjottaa enempää... ja pää taas kipee vaihteeks...

Ehkä ensimmäinen maanantai mun elämässä, että en vihaa sitä :D Mahtavaa viikonjatkoa kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti