14. tammikuuta 2013

... VÄINÖ TÄÄLLÄ MOI...


Moikka! Mä oon Väinö ja ilmottaudun tän perheen uudeksi jäseneksi. Oon 12 viikkoo vanha ja rakastan puremista :D Tykkään leikkiä meidän perheen kissa Mantan kanssa ja tykkäisin leikkiä kovasti noiden kahden jässikän, Niilon ja Sulon kanssa... ainoo,
että Niilo ei jaksa mua kauheen kauaa ku oon niin riiviö ja Sulo vähän pelkää mua! No ehkä ne tottuu mun olooni täällä, jäänhän mä tänne kuitenkin mooooneksi vuodeksi (:  Anteeksi hieman tärähtänyt kuva, minä teen kuvieni otosta todella hankalaa, sillä en malta pysyä kauheasti paikallani...

 Poseerattiin Niilon kanssa tänään, se ei onneks heti häätänyt mua alas, kun sain pienellä avustuksella pongettua itteni sohvalle, en tosiaan yltä sinne vielä hyppäämään! Huomaatteko tän eron mun ja ton möhiksen välillä.... oon tosiaan tällänen sulonen ja terhakka nuori, toisin kun toi kaveri vieressä ;D No ei vaiskaa... Sulosina me tässä poseerataan (:


Sulo pelkää mua aika paljon ja tosiaan se telkeytyi viereen nukkumaan ton ison tyynykasan alle ;D Ei olla paljoo sen kaa leikitty ku ei se oo kauheen innokas... kyl mä vielä sen saan mun kaa rellestään ympäri kämppää ;D



Lopussa vielä mä ja toi ruttunaama Niilo poseerataan nukkuen.... eiku kummallas se ruttusempi naama olikaan? ;D

Mutta tällänen lyhyt esittely musta ja mun ekasta päivästä mun perheen luona, jotka paijaa mut varmaan hengiltä! Mä nautin kun mua rapsutellaan ja oon hirmu väsynyt koko ajan  kun en malta nukkua kun on niin paljon nähtävää! Käyn tekeen jo tarpeenikin pihalle kun emäntä vaan mut sinne nostaa! Muutaman yön varmaan nukun vielä ylhäällä vanhempieni huoneessa ja pidän heille seuraa koko yön, samanlailla niin kuin viime yönä :D

Menon täyteistä viikkoa:

14 kommenttia:

  1. Onpas sulonen ilmestys :3!

    VastaaPoista
  2. Tän lukemine oli kyllä suuri virhe vakavaa koirakuumetta kärsivälle.:D

    VastaaPoista
  3. Voiii jestas minkä näkösiä ruttanoita! :D Aivan ihania.

    VastaaPoista
  4. Nämä karvakuonot kiittävät <3

    VastaaPoista
  5. HAASTE!

    Säännöt!

    - Kerro 11 asiaa itsestäsi
    - Vastaa haastajan 11 kysymykseen
    - Keksi 11 uutta kysymystä
    - Haasta 11 bloggajaa, joilla on alle 200 lukijaa
    - Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät

    1. Onko sinulla eläimiä?
    2. jos voittaisit miljoonan mitä tekisit sillä rahalla?
    3. Lempi tv- ohjelmasi?
    4. Oletko käynyt ulkomailla jos olet niin missä?
    5. Juotko teetä?
    6. Mikä on paras katsomasi elokuva?
    7. Paras bändi?
    8. Mieluisin biisi?
    9. Elämäsi unohtumaton päivä?
    10. Elämän tarkoitus mielestäsi?
    11. Onko sinulla sisaruksia?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenna, teen tän pian kunnolla (;

      Poista
  6. Voihan Väinö!!! <3 <3 <3

    VastaaPoista
  7. äää ihan ylisöpöjä koiruleita! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on tollasia lyttynaamoja <3(;

      Poista
  8. No voi elämä miten suloisia koiruleita ! <3 Kaikki lyttynaamat vaan on niin ihania :)

    VastaaPoista