3. tammikuuta 2013

UUSIVUOSI 2013

Anteeks jo etukäteen... ei taaskaan antanut lisätä kuvia... hitto meni hermot!!!

Nonnii mutta meidän uusi vuosi meni kaikista parhaiten mitä ikinä... Tosiaan toista vai kolmatta vuotta peräkkäin ostettiin raketteja ja monia vuosia ollutta "syödään tortillaa ennen ku vuosi vaihtuu" perinnettä myös kunnioitettiin!
Tosiaan klo 00.00 ammuttiin raketit ja meidän pikku mies oli hiukan väsynyt ja vähän kiukkuinen mutta tykkäs kans kovasti! Ekana sen uutena vuotena se makas sitterissä sisällä äitin ja vieraiden seurana, sen toinen uus vuos se istu sisällä kattomassa äitin kanssa raketteja ikkunasta ja tänä vuonna se pääsi pihalle niitä katsomaan! Oli ihana olla oman perheen kanssa ja mun on niin hellyyttävää katsoa noita mun 15v ja 3v veljiä, ne on vaan niin tärkeitä ja rakkaita mulle vaikka aina ei siltä oo tuntunukkaan (;
Me sitten lähettiin klo 00.30 P:n kanssa katsastaa meidän kylän menoo ja täytyy sanoa että pettynyt olin... Missää ei enää kunnolla näkyny raketteja ja ei ihmisiä juuri missää... Pari hassua outoo tapausta tuli vastaa ja mun pelkoo pimeessä ja oudoista ihmisistä siellä ei helpottanut yhtään P:n vitsikkäät tarinat!! Voitte vaan sit miettiä mitä se kerto mulle...
Illan aikana soitettiin muutamalle ihmiselle, osa vähemmän juhlineena ja osa vähän enemmän :D jokainen päätelköön siitä... Joskus klo 02.15 mentiin takas kotia kohden ku en tosiaa enää jaksanut tuolla loska kelissä tarpoo eteenpäin! P  ois viel halunnu mennä mutta sit se halus tulla mun kaa... Ihana veli mulla <3
Nii no teinkö uudenvuoden lupauksia? Juu en! En ainakaan mitää virallisia, ne ei meinaa koskaa oo mulla pitänyt :D Yhden minkä lupasin itelleni oli se, että muistan tarpeeksi useasti mainita minulle tärkeille ihmisille että he ovat osa elämääni ja että vaikka oonki rasittava muija aina välillä ni välitän heistä ja he ovat tuki ja turva <3
Mistä mä sit kerron? Siitä että mulla on edessä muutto!!! Juu en valitettavasti vielä pääse kotoo pois mut pääsen nyt vihdoin sinne alas asuun! Ah oon niin onnessa ku pääsee laittaan uutta huonetta ja ostaan uutta tavaraa ja tuunaan vanhaa... Ihanaa!<3
Mutta nyt turha löpinät pois ja lähen tästä ilta toimiin! Huomenna suuntaan ehkä vikaa kertaa alennusmyynteihin ku koulu alkaa maanantaina ni pitää alkaa sitä tsemppaan (: Pus pus teille ihanille! Tekin ootte yks mun maailmaa piristäviä täällä blogin puolella! Onneks aikanaan perustin tän, saan täältä niin paljon voimaa ja energiaa teidän ansiosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti