23. tammikuuta 2013

TOIVEPOSTAUS - 30 FAKTAA MINUSTA

Päätin nyt aikani kuluksi toteuttaa yhden noista tuolla sivun reunassa olevista, mihin te saitte käydä klikkaamassa oman suosikkinne! Päätin, että voisin toteuttaa ne kaikki kun niin tasasesti tuli ääniä niihin! Yritän keksiä tänne sellaisia, mitä ette välttämättä minusta vielä tiedä! Ei kuitenkaan liian henkilökohtasia! Jos joku jää painamaan mieltä, ni kommenttia vaan ni minä vastaan :D

30 faktaa minusta:
1. Olen 173cm ja 53kg
2. Halusin melkein koko ikäni lasten tehoosastolle, mutta neulat ja veren näkeminen ei ole minulle! Haaveilin myös joskus lentoemännän työstä!
3. En ole vieläkään varma tulevaisuudestani
4. Haluaisin hieman sosiaalisemman elämän itselleni
5. Oon suhteellisen laiska ihminen :D
6. En oo koskaan polttanut tai edes maistanut tupakkaa!!! tästä + mulle :D
7. Kärsin päänsärystä aika useasti! Sain onneksi nyt lääkkeitä siihen...
8. Pelkään lentämisessä ainoastaan nousuja!! Rakastan laskuja :D
9. En oo koskaan edes pienenä ihastunut kehenkään julkkikseen, niin kuin aika moni on :D
10. Uskokaa tai älkää, mun huone on varmaan sekasin meidän nuorien huoneista :D mun veljet on paljon tarkempia ku mä, mut se varmaa johtuu sit tosta laiskuudesta! Sit ku innostun siivoon ni siinä menee yks päivä ja kaikki paikat puunataan katosta lattiaan!
  
11. Pelkään pimeetä, nukun kuitenkin pilkko pimeässä huoneessa!
12. Olen vainoharhanen aika monessakin asiassa!
13. En koskaan mene nukkumaan ennen klo. 00.00! Saatan mennä huoneeseen mut en nuku!
14. Vihaan kun minua sanotaan laihaksi, olen vain hoikka, en laiha!!!!!
15. Olen tyytyväinen itseeni, enkä ota mitään ulkonäkö paineita! Olen hyvä itsenäni!
16. Ennen en osannut luopua ihmisistä helpolla, nykyään se onnistuu helposti, kiitos ELLAN! (:
17. Otan paljon vinkkejä ja malleja toisten pukeutumisesta ja hyödynnän niitä omaani! En suoraan kopioi!!!
18. Haluaisin asua Tampereella, lähellä melua ja melskettä :D Eli lähempänä sosiaalisuutta, minulle!
19. Tykkään yksin olosta tosi paljon, vietän tosi paljon aikaa yksin! Tykkään kuitenkin olla koulussa ja muualla missä on ihmisiä ja saa nauraa ja jutella!
20. Sain 16v:nä ensimmäisen kummipojan jota olin toivonut jo 13v:stä saakka (:
21. Saatan joskus sanoa pahasti jollekkin vaikka en tarkoittaisi sitä! En välttämättä osaa sanoa asioita oikein tai oikealla äänen sävyllä
22. Haaveilen paljon omasta asunnosta ja omasta elämästä, eli muutosta pois kotoa :D
23. Minua ärsyttää yksinkertaiset ihmiset vaikka olen itsekkin aina välillä sellainen :D
24. Inhottaa ihmiset jotka lupaavat lupaavat ja lupaava ja koskaan eivät niitä pidä!!
25. Pelkään korkeita ja ahtaita paikkoja! Vihaan hissejä! Käytän mielummin portaita!!
26. Syön vähintään 3 tunnin välein jotain pientä, verensokerit laskevat niin nopeasti että sitten tulee heikko olo ja pyörryttää! (se on yleistä alipainoisille)
27. Oon tosi huono englannin ja ruotsin kielissä, silti tykkään opiskella niitä!
28. Minua ei ole koskaan kiusattu, olen vain aina se joka valitaan juttuihin viimeisenä ja olen porukan heikoin eikä minusta oikein kovin moni pidä!!¨
29. Rakastan musiikkia ja shoppailua <3
30. En peerusteellisesti usko mihinkään jumalaan tai muuhun tälläiseen, uskon kuitenkin että on joku joka pitää huolta esim mummista ja auttaa minua vaikeuksissa!


Tällänen pieni pläräys minuun :D Onko teillä samoja kuin minulla? (:


10 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva postaus:))

    VastaaPoista
  2. korjaus kohtaan 28., sustahan tykkää kaikki ja oot niin ihana ihminen :)!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. awwws voi kiitos! Piristit mun päivää superisti <3 ihana kommentti!

      Poista
  3. Olis kiva jos laittaisit ittestäs kuvia:) vai onko siihen syy ettet laita itsestäsi kuvia tänne? :)
    Ihana postaus<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3

      Juu voisin vaikka laittaaki, ei oo oikee muuta syytä ku se että en koskaa saa omasta mielestäni itestäni nättejä kuvia mutta ehkä ei pitäs olla niin kriittinen! Mutta aivan varmasti voisin alkaa laittamaan kuvia (:

      Poista
    2. Niii ei todellakaan kannata olla liian kriittinen :) kirjotat silleen kivasti et näitä postauksii jaksaa lukee niin mielellään:) tykkään sikana sun blogista<3 ja tosi kiva jos laitat myös itsestä kuvia :)

      Poista
    3. Aawws kiitos ihana <3 piristät mun päivää ihan hirmusesti (: kiva että tykkäät ja kiva tietää että tekstejä jaksaa lukee, välillä tuntuu että ne on hirmu pitkiä (:

      Poista