31. tammikuuta 2013

;TÄMÄ TYTTÖ HYMYILEE;

Voi kiitos te ihanat jotka käytte innokkaasti katsastamassa, että: "jokos on tullut uutta postausta?" ootte ihania <3 te kaikki lukijat, seuraajat, anonyymit jne. ootte kaikki ihania <3 pus pus <3
 
Sitten kuulumisiin pitkästä aikaa, hieman on ollut kiireistä, on täytynyt järkätä työharjoittelu paikkaa ja tehdä koulu juttuja, hoitaa rästissä oleville kokeille päiviä jolloin tehdä ne ja sit nukkumiselle lisää aikaa :D ei isoja hommia, mutta vievät paljon mun pienen ihmisen energiaa ja jaksamista!
 
vähä heikko kuva ja en oo kovinkaan hehkeenä klo 00.10 :D enkä tykkää ku mulla on lasit päässä, en näytä kauheen... no.... kivalta!

Sunnuntaina tosiaan vedin 2 viikkoon vatsalihas treeniä ja ai vitsi ku meni vähän alakanttiin... jaksan tosi hyvin tehä niitä, mutta tuon liian pitkän tauon takia ei heti napannut! No maanantaina meni heti jo paljon paremmin (:  Maanantain ja tiistain välisenä yönä näin unta, että meidän kouluun tuli kouluammuskelu :o pahinta oli siin unessa se, että en löytänyt mun veljiä mistään ja aamulla pahinta oli herätä kun kyynel vieri poskella :( ei enää tälläsiä, kiitos!
 
pidennyksistä näkyy vähän lisämakua (; pitäs niistäki laittaa parempia kuvia!
 
Tiistaina aamun tunnit peruttiin poikkeuksellisesti ja mentiin kouluun vasta klo 11.30 ja päästiin normaalisti 13.30! Mun yks hyvistä kavereista tuli meille koulun jälkeen ja oli ihana höpötellä kaikkee ja nauraa ihan päättömille jutuille ;D Tiistaina sain illalla ihan vaan hetken olla ihan yksin alhaalla, kun muut lähti nukkumaan ja kattelin loppuun leffan: apinoiden planeetta ja söin iltapalaa! Kuvailtiin myös Väinön kanssa (;
 
 
  Keskiviikon vietin migreenin kourissa kotona ja se päivä menikin puhtaasti sängyssä maaten, ei pystyny kuuntelee musaa, saatika kattoo telkkaria! Illalla olo helpotti!

  
Tänää sitten tosiaan lähin koulusta jo klo 12, sillä mulla oli tohon työharjotteluun liittyen työhaastattelu klo 13. Menin onneks jo hyvissä ajoin ja pääsin ajoissa jo sen haastattelijan luokse! Alkuun oli pieni paniikki ja huomasin, et mun kädet hikoili ja oli ihan punaset, mutta sitten ku se ihana ja herttanen nainen alko multa kyselee kaikkee ni se meni ohi heti! Olin siellä sit tosiaa kokonaiset 20min, josta  puolet ajasta me höpöteltiin sit kaikkee tosi turhaa ja jaariteltiin suomen ja maailman tilannetta ;D Se sit sano kun lähin, että soittelee mulle tässä joku päivä ja kertoo, että onko johtaja sanonut päätökseen joo vai ei! Eli pääsenkö töihin vai en! 5 minuuttia mun poistumisen  jälkeen tää nainen soitti ja sano, että onneks olkoon, sinä pääset meille töihin! <3 Ja arvatkaa kuinka iloisena menin kauppaan ostoksille ja menin OHI karkkihyllyjen, hyvä minä (:

 
Mitäs muuta kertoilen? (: vaikka siitä, että haluisin lauantaina kovasti päästä vähän ostoksille, vaikka oon huomannut, että vihaan sitä yli kaiken talvella! Ja aika moni tietää sen saman tunteen aivan varmasti, se tunne kun tosiaan meet sinne sovituskoppiin ne talvivaatteet päällä ja alat kuoriin ittees sieltä alta, että pystyt sovitteleen ja siihen astihan kaikki menee aina hyvin! Kunnes tajuat että se sovittelun jälkeen sulla on kuuma ja haluut pois, mutta hitto! Ne talvitakit ja muut pitää vielä jaksaa vetästä takas päälle ja lähtee sieltä pikkukopista!! Siks mä viimeksi ostin sellasia mitä mallailin vaan peilin eessä siellä pitkin käytäviä ja totesin, että nehän voi palauttaa jos ei ookkaan kivoja päällä mutta käyttöön jäi nekin kaikki (: kuten kuvissa näkyvä valkonen neulepaita (:
 
Ei mulla taas kerran oo muuta, yritän postailla vähän useemmin kun kerran viikkoon (; ihanaa kun käytte kommentoimassa ja jaatte ihania ja piristäviä kommenttejanne <3 Mä lähen tästä syömään ja sit tyhjentään kaappeja, huomenna menee meinaan kaatikselle kuorma, täytyy saada tavaraa sinne :D
 
Touhukasta torstaita teille kaikille ihanille <3 

6 kommenttia:

  1. Sun hiukset on kyl ihanat!!:) mä oon kans menos kauppikseen oon nyt ysillä ja tarkoitus ois lähtee ysin jälkeee merkonomiks opiskelee!!;) onks ollu kiva koulu ja mitä sä ite henkilökohtaisesti aattelet siit koulust?:) onks rento vai rankka koulu ja sillee?;) ihana jos kerrot vähä!:) ja tosi kiva postaus oli taas!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos <3 juu siis on ihana koulu meillä, ihanaa kun on suht. pieni ni se on vaan niin paljon erilaisempaa, tutustuu ihmisiin enemmän ja kaikki ollaan kavereita keskenään (: en vaihtais tätä alaa mihinkään, oon niin rakastunut tähän opiskeluun! Suhteellisen rentoo ja mukavaa, ei tarvii ottaa turhia paineita! Alkuun toi koneella istuminen oli kivaa, oli uutta ja muuta (koska melkein joka tunnilla ollaan koneella) mutta nyt siihen on jo niin tottunut, että ei sitä enää odota ja se on melkein kuin istuin kirjottamassa käsin muistiinpanoja! (: Tsemppiä tuleviin opintoihin, suosittelen kyllä ihan 110% ;)

      Poista
  2. Kivan olonen blogi (: ja söpö koira <3

    http://llifeisadream.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos (: ja Väinö kiittää (;

      Poista
  3. Olen vähän myöhässä lukemassa näitä sun postauksia mutta ei se mitään ! :D Oli kyll tosi kiva käydä teillä pitkästä aikaa, mulla oli hyvin hauskaa <3 :) P.S ne sun lasit sopii sulle kuules, eikä mitään vasta väitteitä x)

    ~Miitz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu no eiks se niin mee et parempi myöhää ku ei milloinkaa (; ja aawws voi kiitos <3 ehkä ne sit tosiaa sopii mulle :D en väitä vastaa :)

      Poista