13. tammikuuta 2013

KUULUMISIA KYLMÄN TALVEN KESKELTÄ

 
 
Tossa nyt muutama mistä tulee heti mieleen kesä ja se lämpö <3  Varsinkin tosta mikä kesästä <3 Ei talvessa mitään valitettavaa oo, ärsyttää vaan tää kylmyys kun muutenkin palelen välillä kesälläkin (; Se tulee sieltä kyllä, mutta vain todella hitaasti... pian kuitenkin huomaan istuvani rannalla lämpösessä ja muistavani kuinka valitin tänne blogiin kylmästä :D

Meille lähettiin tänään hakemaan uutta perheenjäsentä, Väinöä <3 Hänestä lisää myöhemmin kun saapuu ja siihen saa tutustua!

Huomenna vain 3 tunnin päivä koulussa ja sit olis tarkotus illemmasta suunnata P:n kanssa Tampereelle vähän alennusmyynteihin... lähinnä mä lähen vaan mukaan "makutuomariks" kun P ei oo vielä ostanut mitään alesta ja mä taas oon kerennyt käymään pyörähtään sielläkin! Paitsi mun tuurilla mä löydän itelleni vielä sieltä jotain, varsinkin kun on H&M lahjakorttia huimasti jäljellä (: Ainiiii.... mä oon jo 3 viikkoo venannut mun pidennyksiä ja VIELÄKÄÄN ei oo tullut!!! Ja nyt kun sanon sen, ni ne kilahtaa postilaatikkoon huomenna ;D Niiii ja se blogin arvontapalkinto täytys käydä noutamassa, ainoo, et missä välissä :DD


Ei mulla oikeesti oo mitään erikoista kirjotettavaa.... tulinhan vaan kirjottaa ajan kuluks... vaikka oikeesti tuolla odottas toi imurointi ja pieni siivoominen, ennen kun porukat tulee "väiskin" kanssa illalla kotiin <3 Tuskin helppoo toi nukahtaminen illalla....

Pientä muokkausta tein blogin ulkoasulle ja vaikka en vieläkään ole 100% tyytyväinen tähän niin annan sen olla ja totuttelen tuohon, halusin tuollaisen yksinkertasen ja mustavalko teemalla (: Mitäs te tykkäätte? Kaipaisko sittenkin jotain muuta vai onks kenties hyvä näin?


Lukijoita on kivasti tupsahdellut mukaan kehiin joten tervetuloa vain kaikille ja toivottavasti tykkäätte! Mahtavaa alkavaa viikkoa kaikille teille <3 pus pus


2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa, laita sit kuvia uudesta hauvasta! <: Ja kiva jos tekisit jotain erikoispostauksia esim. ostosten esittelyä,päivän asua,huonepostaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan varmasti laitan (; Juu, voisin vaikka alkaa tekemään, on pitänyt useesti tehdä tollanen asu postaus, mut mulla on sellanen olo et pukeudun niin tavallisesti, että ei siinä oo mitään esiteltävää mut vois kattoo sit mitä mieltä muut on! Kiitos vinkistä (:

      Poista