26. tammikuuta 2013

INSTAGRAM??

Heipsuli kaikki! Kertoilen kuulumisia vähä myöhemmin illalla ku laittelen kuvia ja muita! Mutta nyt haluan selvittää asian joka ei mulle aukee ei milläää!!! Nimittäin otsikkoonki perustuva aihe, minulla on puhelin nokia lumia 800 ja en tosiaan tiedä miksi tämä ei anna minun luoda instagramiin tunnusta puhelimella??? Täytyykö se luoda koneella vai puhelimella vai hä?? Oon aika tumpelo ja olis kiva saada tunnus tonne koska ei viitti blogiin tai facebookkiin päivittää 50 kuvaa päivän aikana erikseen.... AUTTAKAA!!! Millä saan luotua tonne ne tunnukset??
Palailen illlalla vähän kuulumisiin (:

15 kommenttia:

  1. Riippuu millainen puhelin sulla on.. Instan saa ladattua Applen, Samsungin ja HTC:n puhelimille. En oo ihan varma saako muille. Jos sulla on joku noista puhelimista niin mee kauppaan ja lataa se sieltä. Sen jälkeen kun avaat sen niin siihen tulee Kirjaudu sisään tai rekisteröidy. Sitte luot vaan sen sieltä ja eiku vaan lataileen kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tosiaan Nokia Lumia 800... eli ei taida käydä siihen! Tai täytyy kattoo vielä noita asetuksia! Kiitos neuvosta! Täytyy kattoo pystynkö virittään tohon mun vanhaan samsungin puhelimeen (:

      Poista
  2. Hi gorgeous!!! i didn't know about your blog and is soo cute! i love it! would you like to follow eachother? i'm following you :)

    www.meryswardrobe.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you so much <3 i'm follow you now and you blog is amazing (: i like so much!

      Poista
  3. Täällä on sama ongelma, mut lumialla ei saa tehtyä itelle tiliä, vaan pitäs olla jo tunnukset, niin sitte sinne pääsis lumiallakin. Tympiää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh! Ai tota en tiennykkään, että pitäs olla tunnukset luotuna että vois käyttää? :O pitää koittaa luoda jollain toisella puhelimella tunnukset ja koittaa sitä kautta (:

      Poista
    2. Ei instaa voi käyttää lumialla vaikka olis tunnukset.. Tai siis pystyy kattomaan seurattujen kuvia/seuraamaan porukkaa yms., mut ei voi lisätä kuvia... Ja siks ei pysty koska instan oikeella sovelluksella on ainoastaan lupa lisätä kuvia :) itteeki ärsyttää kun on lumia 800 eikä instaa siihen saa.. Ipadilla oon jääny kauheen riippuvaiseks ja aattelin vaihtaa puhelinta ... :D

      Poista
  4. HEiii, mä mietin aikasemmi ihan samaa? Mut mun mielestä nokialle ei ole viel tehty tai mitä ikinä onkaa, nii instaa! et se tosiaa on vaa noihi apple, samsung ja htc. Mut kumotkaa mun kommentti jos oon vääräs. koska mullaki on lumia ja oisin halunnu instan mutta en osaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Et oo väärässä (: nokialle ei tosiaa vielä oo instaa ja se on iha pyllystä, suurimmalla osalla on kuitenkin nokian puhelimia... Tai no kai se apple on nyt aika suosittu! Mutta joku sit kommas tänne että jos on jo olemassa tunnukset ni myös esim. Lumialla voi mennä... Ainoo et ei oo niitä tunnuksi :(

      Poista
    2. no ei ainekaa pysty lataa sitä, et ainoo mihi pääsee on joku instablogi, mut ei saa sitä aitoo juttuu.. luin kyl eilen jostai et seuraavaks tulee nokialle insta (:

      Poista
    3. jeee... toivottavasti tuis pian! meinaa mä niin haluun sen! pitää sit vaan rauhassa odottaa (:

      Poista
  5. Millon tulee postaus?;) ootan ain iha sikana sun postauksii ja käyn varmaa 3 kertaa päiväs tääl!!:D tää on niin ihana<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sinä ihana <3 piristit taas kerran päivää (: tänään tulossa ihan piakkoin postausta, joten kannattaa olla valppaana (;

      Poista