12. tammikuuta 2013

<---- HAASTE ---->

Heips vaan taas ja kiva päästä takas bloggailun maailmaan! Edelleenkään ei toimi meidän kummallakaan koneella kuvien lisääminen blogiin mutta ajattelin laittaa muita kuvia ja tähän väliin tehdä haasteen joka tuli yleisesti kaikille lukijoille KATJAN blogissa! Ajattelin tehdä tämän kun en oikeen niitä kuviakaan pysty lisäilemään!
 
 
HAASTE
 
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää myös vastata 11 haastajan tekemään kysymykseen.
3. Haastetun täytyy keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää haastaa neljä alle 200 lukijan blogia.
5. Haastetun pitää kertoa uudet haastetut.
6. Ei takaisin haastamista.
 
11. FAKTAA
 
1. Olen herkkä suuttumaan! Oon huomannut, että en oikeen osaa kotona iloita mistään ja kaikki tuntuu oudolta ja elämä potkii päähän aina kun istuu kotona mutta ei mulla sellasta oo koulussa tai missään muualla, vain kotona! Yleensä räyhään mun perheelle ja varsinkin äitille mutta en kavereille tai koulussa tai missään... joskus joku kysy, että räyhäisinkö poikaystävälleni, no luulen, että en ainakaan pitkään aikaan osais mut kai sit joskus jostain jos sille on aihetta! En jaksais varmaan nalkuttaa mistää turhasta ku se on turhaa ;)
 
2. Oon huono saamaan itteeni niskasta kiinni ja tekemään asioita paremmin tai viemään asioita eteenpäin esim. kouluhommat, kesätyöt, työharjottelupaikat jne. Jätän kaikki aina siten, että mua saa joku "potkia" eteenpäin ja vasta kun mua "uhkaillaan" viemällä tyyliin puhelimet takavarikkoon ja muuta ni sit vasta alan tekee asioitten eteen jotain!
 
3. Haluaisin enemmän kavereita, joiden kanssa voisin viettää aikaa koulun jälkeen ja muuten vapaa-ajalla! On mulla nytkin, mutta melkein kaikki asuu Tampereella tai kauempana ja en jaksa aina olla se osapuoli joka menee heitä tapaamaan, haluisin, että hekin välillä tulis/jäis tänne meillepäin!
 
4. Olen huono lopettamaan huonoja ystävyys suhteita! Nytkin roikun monissa huonoissa mutta en osaa päästää irti! Ja se on rasittavaa!
 
 
5. Turha tätä on jättää kertomatta, haluaisin, että minulla olisi poikaystävä mutta en halua, että hän olisi "juoppo" joka juo viikonloppuisin ja hänelle tärkeintä on viina! En vain ole oikein vieläkään tavannut yhtäkään sellaista, joka tekis muutakin kun jois... mistähän maasta vois löytää kunnollisen??? En osaa julkisesti kuvailla ihanne ihmistä, osaan kuvailla sen päässäni ;D eikä mulla silleen erityisesti oo mitään kriteerejä sille! Mutta kaikki aikanaan, eiks se niin mee?
 
6. Haluisin harrastaa tanssia tai taitoluistelua! Taitoluistelua harrastin pienenä ja haluisin jatkaa sitä ihan vain jossain harrastelija ryhmässä! Se olisi ihanaa! Tai sit sitä tanssia, en tiedä, molemmat käy (:
 
7. En ole koskaan ollut minkään juomisen tai polttamisen perään! Minulla on varmaan puolet kavereista sellasia, jotka polttaa ja osa sit myös harrastaa tota juomista, mut ei mulla vaan oo tarvetta! Osasta niistä huomaa, että se asia on niille tärkeetä tän "jee oon cool" homman takia... En jaksa alentua niin alas...  Koskaan en oo maistanut tupakkaa, eikä tulis mieleenkään, jotain juomia joskus vaan maistanut, mut suurin osa on pahaa... ihan hyvä niin!
 
8. Mua ärsyttää tosi paljon kun mun jotkut kaverit tulee tyyliin kouluun tai sit jos nähää jossain tai muuta ni ne aina jaksaa "leijua" sillä, että oli viikonloppuna baarissa tai et menee juomaan tai muuta!! Mitä hienoo siinä on?? Toinen missä siitä asiasta ollaan niin ylpeitä on toi facebook!! Miten alentavaa!! 

 
9. Tosiaan kaverit juo, minä viihdyn mun veljien kanssa ja varsinkin N:n kaa tehään kaikkee vapaa aikana tosi paljon kuten käydään vaunuttelee ja muuta mukavaa! Yleensä vaunuttelu päättyy kaupan pihaan (; On ihanaa vaan olla aloillaan ja käydä välillä shoppaileen tai sit olla kotona!
 
10. Mua pelottaa tulevaisuus! Pelottaa ajatus siitä, että 11kk ja oon 18v! Ja pian päättyy opinnot tällä alalla ja alkaa oikeesti vastuu itestä ja sit kaikki muutot ja asumiset, työt, opiskelut... Se on pelottavaa!
 
KYSYMYKSET KATJALTA MINULLE
 
1. Missä maissa olet käynyt?
-  Oon käynyt tallinnassa, turkissa pari kertaa ja kerran kreikassa! Haluan päästä Kreikkaan uudestaan!
 

2. Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa?
- Apua! Menis osa heti säästöön ja apua... näin nuoren vaikee aatella! Säästöön ja tulevaisuudessa autoon, asumiseen, shoppailuun jne..
 

3. Mikä on lempielokuvasi?
- Tällä hetkellä varmaan: ps. i love you! Oon nähnyt tosi monta hyvää leffaa, mutta ton nimeen siks, että se on eka leffa missä ikinä, koskaan oon itkenyt! Niin ihana <3

 

4. Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia sinulla on?
- Melkein voisin linkata sen yhen postauksen, jossa kerroin mut lyhyesti: näyttelijän uran tai kauppa alan, oman asunnon, terveyttä, miehen ja ehkä lapsi/lapsia, sisustus unelmia, töitä, en haluasi olla liian rikas mutta en sellainen joka tinkii joka jutusta säästääkseen rahaa ens viikon ruokiin... Paljon muutakin, mut tähän kellon aikaa ei tuu mieleen, sellasen samanlaisen tasaisen elämän kun mulla nytkin on!
 

5. Minkälainen sisustustyyli on mieleesi?
- Ah, valkonen ja vanha nappaa heti silmään kun kotona sellasta ollut jo varmaa 5-6v! Tykkään myös siitä tosi modernista mutta tykkään myös vanhasta!
 

6. Miten olet muuttunut neljän viime vuoden aikana?
-  Aikas paljonkin, siinä ajassa oon suorittanut yläasteen loppuun ja alottanut opinnot jollekkin alalle! Oon kasvanut siitä pienestä tytöstä jo vähän aikuisemmaksi ja alkanut ajattelemaan enemmän tulevaisuutta!
 

7. Mikä on lempivaatekauppasi?
- Varmaan H&M ja sit tulee nää kaikki GinaTricot,Veromoda, Only jne.
 

8. Oletko nolannut koskaan itseäsi totaalisesti?
- Oon, mut en halua kertoa sitä täällä! Ei taida olla sellasta kauheen pahaa, mut silleen oon kuitenkin!

 

9. Mihin haluaisit matkustaa?
- Kreikkaan haluun uudestaan ja Espanjassa olis ihana käydä, Saksaan kans! Ja joskus olis kans toi Thaimaa kiva käydä kattomassa!
 

10. Mikä on ihanin lapsuuden muistosi?
- Niitä on paljon: kaikki perheen kanssa vietetyt ajat, kaikki kavereiden kanssa olleet ajat ja se, että mummi oli vielä sillon <3
 

11. Mitä kieliä osaat puhua?
- No Suomea, Englantia, aika heikosti Ruotsia ja muutaman sanan Espanjaa! Haluan opetella myös muutamaa kieltä vielä, mutta ihan vaan omaks iloks, niin kun tota Espanjaakin!


MINUN KYSYMYKSET HAASTETUILLE

1.  Mikä on sinulle tärkeintä elämässä?
2. Millä kolmella sanalla kuvailisit itseäsi?
3. Missä maassa haluaisit käydä?
4. Mikä saa sinut onnelliseksi? Entä surulliseksi?
5. Kuinka monta kertaa elämässäsi olet ihastunut/rakastunut?
6. Mikä on elämäsi suurin saavutus?
7. Mitä teet yleensä vapaa-ajalla?
8. Mikä on sinun paheesi?
9. Esine, jota ilman et voi elää?
10.  Mitä pelkäät?
11. Mieluisin muistosi viime kesältä?

HAASTAN: (nimen kohdalta pääsee blogeihin)

JENNAN - under my skin
MILJAN - mmilya
MARIKAN - wild hearts can't be broken
ELLAN - portal to Ella's wonderland


Ihanaa jos jaksoitte lukea tänne saakka ja ihanaa jos saitte tietää minusta jotain uutta (: Mahtavaa viikonloppua kaikille... kaikki kuvat ovat vanhoja ja ehkä jo blogissa olleita! Teen muutaman muokkauksen blogiin tässä lähipäivien aikana joten älkää ihmetelkö! Nyt nukkumaan!

4 kommenttia:

  1. Kiva ! Kiitti :)

    Teen kunhan ristiäistouhuilta kerkeän ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan rauhassa, ihana päästä näkee mikä moken nimeks tulee (;

      Poista
  2. Kyllä sellasia poikia on olemassa jotka ei juo tai juo tosi harvoin, nimimerkillä itselläni on sellainen ;)
    Vitsi haluaisin nähä sen ps. ilove you elokuvan, kun luin sen kirjan ja oli tosi hyvä, mutten löydä sitä elokuvaa mistään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Fakta on se, että sä tulit mieleen heti kun aloin kirjottaa tota kohtaa pojista ;D ja unohdin laittaa, että onhan niitä mut ei oo sattunut vielä omalle kohdalle! Mä nauhotin ton leffan sillon kun se tuli telkusta ja oon sen siitä sit kattonut, mut taisin nähdä videovuokraamossa että oli sielläkin mut en oo sit aivan varma (:

      Poista