7. tammikuuta 2013

ENSIMMÄINEN PÄIVÄ!

En tosiaan tiedä, pitäskö mun hyppiä riemusta tästä päivästä vai huutaa kaikki maailman kirosanat ja itkee??

No tää päivä alko hyvin, en tosiaan keinoista huolimatta saanut kunnolla unta viime yönä ja kello 3 yöllä totesin, että skippaan suosiolla äikän tunnit ja herään 8 aikaa ja meen sit kouluu! No tää oli mun oma päätös koska mä joko kärsin kamalasta päänsärystä koko päivän tai sit otan wilmaan poissaoloo ja äitiltä pienet nuhtelut (joita en oo onneks viel saanu, mut sit ku se menee kuittaamaan niitä ni viimestään sit ;D)!!! No mä valkkasin ton jälkimmäsen! Kouluun starttasin (otin muuten aamullakin päänsärkylääkettä kun särki päätä ton yön takia) 09.45 aikaan ja menin Pepille aamulla josta lähettiin 11:toista kouluun ja siellä sit tosiaan klo 13 saakka istuttiin! Oli ihana päästä loman jälkeen takas arkeen ja oli ihana päästä näkeen taas elämää eli siis muita ihmisiä ;D


No mut tosiaan se miks tekis mieli itkee ja huutaa niin johtuu taas kerran yhdestä ainoosta ihmisestä!! Miten yks ainoo ihminen voi soittaa aamulla ja olla ilkee ja koulussa ei sano sanaakaan ja on mulle kaikkee muuta kun kiva???? Ja nyt en tosiaan jaksa enää kaunistella tätä asiaa, mut nyt tekis oikeesti mieli ottaa sitä niskasta kiinni ja lyödä sen päätä tiiliseinään ja takoo sille järkee, että mun asiat ei kuulu sille ja jos mä en ilmesty kouluun ni jatkakoon elämäänsä, ei tarvii soittaa ja olla ilkee! Ja sit se, että joo mä väsyin, mä oikeesti väsyin syksyllä koulun käyntiin niin pahasti, että olin pois 3 viikkoo sen takia! En kaunistele sitä enää! Ja juu jäin jälkeen koulusta ja sain kaikilta nuhtelut ja juu kärsin päänsärystä..... ja ja ja..... mutta se, että ihminen väsyy ja jää pois koulusta sen takia, että aamulla kouluun kävellessä on edessä "muuri" jonka läpi ei yksinkertasesti pääse ilman apua ja se pakottaa vaihtaan suuntaa 3 viikon ajan niin onko se oikeus soittaa aamulla ja alottaa puhelu: "mikäs sulla nyt on?" Pieniä asioita, mutta koska tiedän tän henkilön lukevan tän josssain vaiheessa niin päätän tän nyt näin: on pieniä asioita tollaset, että soittaa ja sanoo vitsillä, että mikäs sulla nyt on, mutta se asia on mulle iso! Mä kärsin oikeesti sekä fyysisesti, että henkisesti sillon sen 3 viikon aikana, että mä en naura sille asialle vieläkään! Ja siitä ei oo montaa viikkoo takaperin kun tää juttu oli... Mä kestän tosi paljon, kuten tän vuoden jo kahdelta ihmiseltä kuulemat haukkumiset huoraks ja muuta ja ne otan vitsillä koska tiedän mitä oon, mutta asia josta oon oikeesti kärsinyt niin en välttämättä ottas sitä leikillä...


Anteeks tuhannesti kaikille tällänen valitus ja pillitys jostain teille mitättömästä asiasta mutta oli pakko purkaantua ja oikeesti, vaikka en tiedä kuinka moni oikeesti lukee vai lukeeko kukaan tätä niin nyt jo helpotti olo kun sai päässä pyörineen asian kirjotettua! En todellakaan tarkoita tuota asiaa pahalla ja toivon, että tää henkilö ei ota tätä vakavasti vaan muistaa jatkossa olla tästä asiasta hiljaa! En halua olla riidoissa, hän on kuitenkin yks tärkeimmistä ihmisistä mulle ja voin jakaa kaikki huolet ja ilot sen kanssa <3


Mutta tosiaan huomenna kouluun vasta 9 ja aattelin tästä mennä hetkeks siivoileen ylös ja kattoon kohta kun telkusta tulee vampyyripäiväkirjojen 1 tuotantokauden uusinta jakso ;D

Mahtavaa viikkoo teille (:


11 kommenttia:

  1. Oletko puhunut kyseisen henkilön kanssa kaksin siitä että hän on sinua loukannut? Ehkä henkilö ei ole tajunnut loukanneensa sinua ja pyytäisi sinulta anteeksi jos puhuisitte asiasta.

    VastaaPoista
  2. Mä luin koko postauksen! Toivottavasti viikko jatkuu paremmin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Milja! Ja kyllä tää näyttää jo heti tänään paljon paremmalta tää viikko (:

      Poista
  3. Hei kiitos kun olit liittynyt lukijaksi blogiini!<3 Ihania kuvia! :) ps.Sait muuten itsekin uuden lukijan ;>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihanaa kiitos <3 ja tottakai liityin, sun blogi on ihana (:

      Poista
    2. Kiitti Emilia! :) Itekkin muuten oon merkonomi-opiskelija ja valmistun nytten tammikuun aikaan! 8)

      Poista
    3. Voi vitsit vähän kiva (: onneks olkoon jo etukäteen!

      Poista
  4. Kivoja kuvia! :) Noi Bukowskyn nallet on aivan ihania - mullakin on niitä muutama!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos (: ja ne on, mun 3v veli tykkää tosi paljon... Ja ite kans!

      Poista
  5. Ihme itkupilli olet. Ps. Kolme viikkoa henkisesti sairaana , niin kannattaa harkita lääkitystä tai mennä itseensä koska on laiska.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no jokaisella oma mielipiteensä... eihän blogiani tarvitse lukea jos ei kestä! Ja tosiaan tämä anonyymi taida tietää minusta mitään... että saa mennä muualle vikiseen

      Poista