7. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI LUUKKU 7: MINUN VAPAAAIKA

 
Tässä hyvä esimerkki mun vapaaajasta meinaan koneella istuminen ;D No joo... teen mä paljon muutakin!
 
Yleensä se aika menee koneella istuessa tai N:ää vahtiessa/sen kanssa ollessa, joskus kun N oli pienempi niin oli välillä vähän raskasta vahtia sitä koko ajan, kun ei sen kanssa voinut tehdä mitään tai mennä mihkään! Mutta nyt kun se on isompi niin voi ottaa vaunut ja lähtee vaunutteleen tai pulkkaileen tai muuten vaan olla ja kattella leffoja tai muuta mukavaa... syödäkkin me osataan ;D
 
N tässä kuvassa n. 1,5 vuotias (:
 
Yleensä (jotkut huolestuu tästä ja yleensä mä en koska oon vaan luonteeltani aika yksinäinen ja omissa oloissa viihtyvä, kun päivät yleensä koulussa ihmisten seassa ja jne.) oon päivät/illat telkeytyneenä huoneeseeni, mutta oon tehnyt sitä jo niin monta vuotta, että nyt oon huomannut itessäni sen, että ärsyynnyn itteeni heti kun vähäänkään oon siellä yksin liian kauaa! Kun oikeesti oon aika sosiaalinen ihminen ja mä mielummin viettäsin aikaa jossain kodin ulkopuolella (korostaen edelleen, että hyvällä tavalla) tai vain istumalla vaikka sitten olkkarissa noitten muiden seurana, vaikka en sanois sanaakaan (yleensä tulee puhuttua aika paljon ;D) Eli lyhyesti vapaaajasta: istun koneella, olen N:n kanssa, teen kotitöitä ja muuta tällästä aika perusarkee... osaa sit nauttia siitä kun lähtee johonkin kun ei tarvitse tehdä mitään!


Huomenna tosiaan on se tapahtuma, josta myös pitäis huomenna tehä postaus! Katotaan saanko tehtyä sen huomisen aikana vai meneekö sunnuntai kirjoitteluks! Onneks maanantai on vapaa ni saa viettää vähän pitempää viikonloppua (:

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille (:

ps. lukijoita on tullut lisää hurjaa vauhtia ja tosiaan 2 vaille arvonta! Arvonnan suoritan siis kun lukijoita on 20 ja siitä sitten jatkoa katsotaan sen mukaan! Ihanaa kun käytte lukemassa ja myös super iso kiitos kaikille kommentoijille, ihana käydä lukemassa ja vastailemassa teidän kommentteihin!!! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti