3. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI LUUKKU 3: LEMPI JOULULAULUT

 
 
Mun sydäntä lähinnä on toi Walking in the air, se on vaan niin hyvä! Saaran tai Tarja Turusen versiot on molemmat hyviä, mutta laitoin tohon nyt ton Saaran version!  Myös toi Suvi Teräsniskan - Hei Mummo on myös toosi lähellä sydäntä! Viimeks kuullut tän biisin viime jouluaattona! Ja nyt sit tässä kuuntelen sitä :)
 
Tossa nyt siis oli vaan muutama sellasia mitkä nyt tuli mieleen! Kyllä varmaan tulee kuunneltua monia muitakin, mut noi nyt ne mitä tällä hetkellä! Ja tosiaan ton Carol of the Bells kappaleen ehdotti mulle tänään Peppi!! Jäi päähän soimaan ;D
 
 
Eilen illalla siivoilin huonetta ja samalla räpsin kuvia niistä jouluisista asioista mun huoneessa mitä on! En oo vielä tän enempää saanut ja tuskin laitankaa! Takan tulesta räpsäsin kuvan klo 23.23! Eiks noina aikoina saa aina toivoo kun kello on tasan jotain just tollee... ja mun toive toteutui, eli ei se ihan puihin mennyt!
 
Nyt joku miettii, että oonko joku taikauskonen, mutta tavallaan oon (silleen rajansa kaikella) ja taas tavallaan en! Toivossa on hyvä elää ;D
 
Ekaa kertaa voin myöntää, että ei mulla mitään erikoista asiaa oo... ainoo että Pepin (linkki ylempänä sen blogiin) kanssa tuumailtiin, että vois alkaa käymää salilla! Oon jo pitkää halunnu mennä, mut eihän mulla laiskalla ihmisellä mitään intoo oo yksin sinne mennä, mutta nyt olis kaveri tarjolla ni eiköhän hyödynnetä se! Toivottavasti tää meidän "hanke" etenee ja tää toteutuis :)
 
Mahtavaa maanantaita kaikille :) Tää olikin sit tän 2012 vuoden viimeinen maanantai koulussa, seuraavat kaksi maanantaita on vapaata ja sit onkin loma!
 

6 kommenttia:

  1. suvi teräsniska on kyllä ihana!!:) kannattaa kuunnella tää: http://www.youtube.com/watch?v=OQ0ZQtf681U

    myös ihana laulu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana biisi <3 siis niin ihana! Kiitos linkistä :)

      Poista
  2. Tää sun joululaulupostaus on paljon paremmin toteutettu kuin mun! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kävin kurkkaamassa sun postausta ja se oli tosi hyvä! Hyvin sullakin menee :)

      Poista
  3. Oii mäki niin tykkään tosta Katri Helenan - Joulumaa! <3
    Vai että salille, sinne bodaamaan vaan! :DD
    P.s sen kyll huomas et se biisi jäi sun ja pepin päähän cx
    ~Miitz~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kasvatetaa hirveet lihakset ;D no ei vaa... kuhan yleiskuntoo sais kehitettyä ja pysyis vähän terveempänä kun urheilis :D Ja todellakin jäi toi biisi soimaan päähän (:

      Poista