2. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI LUUKKU 2: JOULULAHJA TOIVEITA

 
Totuus on se, että mulla ei oo mitään erikoista toivetta! Tai ainakaan paljoo... mut ne mitä mulla on ni ne on aika kalliita juttuja, mut vanhemmatkin sano, että mielummin ne ostaa mulle esim. uuden puhelimen tai vaikka kameran kun että ne ostas mulle sitä tätä tota....
 
Mulla on siis synttärit 10.12 ja sit on heti joulu 24.12 eli tänäkin vuonna yhdistän niitä vähän, mun toiveet tänä vuonna on nää:
 
- kamera
- hiustenpidennykset
- uus puhelin
 
Vanhemmat sit sano, että sekä synttäri että joululahjaa saan 2 noista, toinen siis nyt synttäri lahjaa ja toinen jouluna! Noista kolmesta tärkeet mulle on hiustenpidennykset ja puhelin! Ton puhelimen haluan vasta jouluna, noi hiukset nyt synttäri lahjaa!
 
Nokia Lumia 800 olisi hankinnassa, monessa blogissakin kehuttu tätä ja ostettu myös sama! Mulle tästä olisi varmasti hyötyä kun sen toimintoja oon kattellut... Äiti tätä myös alunperin ehdotti!
Kameraa halusin silläkin perusteella, että tosiaan pidän blogia ja rakastan valokuvaamista, sais siis valokuvata ja kuskata kameraa mukana jos haluaa! Nyt ei voi kun kamera millä kuvaan ei oo mun...
 
Ihanaa talvista päivää :) Viikko taas alkamassa ja huomenna se kirottu ja kuuluisa maanantai! Noo... jo siitä on monta vuotta selvitty ;D

8 kommenttia:

  1. Ihana toi uus banneri! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) tykkään kans tosi paljon!

      Poista
  2. Tossa lumia 800:ssa on kyllä 8 megapikselin kamera joten kyllä varmaan silläkin saa ihan hyviä kuvia ja saa aina näppärästä otettua kuvat kun kännykkä kulkee aina mukana kuitenkin!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii tuo on totta :) nykysessä on niin huono että huh huh! Nyt vasta kyllä tajusin että en tosiaa taida tarvita kameraa ku sit on toi puhelin :) mulla niinku monella muullakin toi puhelin kulkee mukana joka paikkaa ni enköhän saa kuvia otettua ihan hyvin :) kiitos kommentista!

      Poista
    2. Niinpä! :) mikä kamera sulla on nytten?

      Poista
    3. Kuvaan pääsääntösesti vanhempien sonyn digikameralla! Puhelimen kamera on niin huono että ei sillä voi ottaa kuvan kuvaa! :)

      Poista