12. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI LUUKKU 12: TULEVAISUUDEN SUUNNITELMAT

Tällä hetkellä siis opiskelen merkonomiksi ja asun kotona vanhempieni ja sisarusteni kanssa!
 
Tavoitteeni ovat, että pääsen valmistumaan ajallaan keväällä 2014, haluasin sen jälkeen lähteä opiskelemaan elokuvanäyttelijä koulutukseen (muutama paikka katsottu valmiiksi), jos tuo ei tärppää niin sitten vähäksi aikaa töihin tähän alaan viitaten tai jatkaa merkonomista seuraavaan asteeseen eli opiskella lisää!
 
Toivoisin, että saisin tulevaisuuteni joko kauppaalalla tai näyttelijänä! Näyttelijä on kyllä se ensisijainen tavoite, mikä on hassua, sillä kukaan suvusta (ainakaan minun korviin ei ole 17 vuoden aikana kantautunut) ei ole koskaan ollut missään virallisissa näyttelijän töissä! Se mistä tämä haave/toive on tullut aikoinaan en tiedä, olen aina ihaillut näyttelijöiden heittäytymislahjoja ja sitä miten he voivat kaiken toteuttaa niin aidosti!
 
 
Haave, joka olisi ehkä se unelma tulevaisuus olisi ala näyttelijänä jossakin tv-sarjassa/sarjoissa tai pieniä osia elokuvissa! Ei olisi säännöllistä työaikaa vaan mennään kun pyydetään. Tällä hetkellä en osaa kuvitella itseäni asumassa 22-vuotiaana kuin jossain ihanassa kerrostalo asunnossa (enkä tiedä miksi, ehkä siksi, että tuskin varaa asua omakotitalossa ja rivitalossa joutuu tekeen pihahommia ;D vaikka onhan nekin kivoja), jota laittaisin oman mielen mukaan. Ja mies?? jaa en osaa sanoa, en osaa ees vielä kuvitella sellasta sillonkaan ;D tiellä sekin kai olisi ;D no ei kai! Enkä myöskään toivo vielä lapsia sillon (oon sitä mieltä, että niitä ei tulis koskaan, mut haluanko tuottaa pettymystä vanhemmille, että niistä ei tuu mummua ja pappaa? ;D ja niin onhan ne kuitenkin ihan ihania ja sulosia, että ehkä en tyrmää ajatusta ihan 100% :D), jos siis tällä suunnitelmalla mennään!
 
Tällä hetkellä päässäni tulevaisuuteni 5 vuoden päästä: Emilia 22v, asuu Tampereella/Helsingissä ihanassa kerrotalossa, jossa minulle sopiva asunto, mies????, lapsia ei, teen töitä näyttelijänä ja työaika kutsuttaessa, näen paljon ystäviä, reissaan sukulaisten luona ja käyn moikkaamassa useasti kummipoikaa, sisustan asuntoa innolla, istun iltaisin kynttilän valossa tietokone sylissä ja etsin netistä lisää ihania inspiraatioita ;D, todennäköisesti vain nuorin pikkuveljeni kävisi siskon luona välillä yökyläilemässä, shoppailisin ystävien kanssa, tuskin istuisin iltoja baarissa (ei minun tyylistä), varmaan soittelisin myös äidin kanssa useasti, ikävöisin menneisyyttä, haaveilisin tulevaisuudesta, pelkäisin vanhenemista, mutta varmasti eläisin silloin täysillä ja tunteella nauttien kaikesta mitä teen! 
 
 
Nokia Lumia 800 saapui mun synttäri lahjana eilen kun M saapui töistä! Siihen täytyy käydä hakemassa uus sim kortti joten toiminnassa se ei vielä ole, paketissa lepäilee vielä!
 
N:n kanssa toivotetaan kaikille ihanaa viikkoo ja tosiaan enää olis tämä viikko ja ens viikolla torstaihin saakka ja sit pääsee LOMALLE! (:

4 kommenttia:

  1. Ite just sain lumia 610 ja huhhhuh kuinka monta kertaa on menny hermot siinä kun on pitäny asentaa jotain, kauhee prosessi pitää tehä siinäkin että saa yhden kuvan koneelle. Jos saisin valita uudestaan niin en ottaisi tuota...mutta se on vain mun mielipide :D
    Mutta kivan kuulosia tulevaisuuden suunnitelmia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis tosiaan tota Lumia 800 on moni kehunut mut on sitä myös haukuttu ja sanottu että on huono! Mut on se varmasti parempi kun toin mun nykynen ja tosiaan siinä on kaikkia sellasia toimintoja millä pystyn helpottaa esim opiskeluja paljon ni ehkä noi oli ne kriteerit sit ottaa se... nii ja äiti sitä mulle sano ;D

      Poista
  2. miten päädyit opiskelemaan merkonomiksi jos kuitenkin haaveilet näyttelijän ammatista? eikös siellä tampereen suunnilla oo joku aika tunnettu ilmaisutaidon lukiokin? tuli vaa mielee et kun moni tuttu on ainakin niitten kautta saanu paljo valmiuksii ja ns. uran alkuun jo nuorena:D mihin oot aatellu pyrkiväs?:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosiaan, mihinkään lukioon en päässyt mun arvosanoilla ysin jälkeen ja lukio ei kiinnostanut mua yhtään! Ja olin myös tosi epävarma, että onkohan toi näyttely juttu vaan jotain mielikuvaa hyvästä tulevaisuudesta mutta nyt kun alkaa lähestyy aikuisikää niin oon tajunnut vasta nyt että ihan totta tää mun ajattelu on :) Ja tosiaan ensisijainen paikka mitä oon kattonut on Ylöjärvellä Vaionmaan opisto (:

      Poista