1. joulukuuta 2012

JOULUKALENTERI LUUKKU 1: MITÄ ODOTAN JOULULTA

Ihanaa! Vihdoin joulukuu ja se odotettu lumi saapui ihanasti ihastuttamaan <3 Nyt jokainen jolla näkyy lunta maassa, voi katsoa ikkunasta ja huomata miksi erityisesti myös minä rakastan talvea ja joulua! Talvi on mun mielestä paras vuodenaika ikinä! Kesä tulee sit kakkosena ;)
 
Joululta mä odotan vaikka mitä: lunta, lahjoja, ihmisiä, lomaa, ihania ja iloisia päiviä, myös koulua jota on vielä muutama viikko jäljellä, jouluaattoa, uuttavuotta, sukulaisten näkemistä, haudalla käyntiä (pääsee toivottaa joulut mummille <3), synttäreitä, kavereiden näkemistä, joululahjojen ostoa ja vaikka mitä... ennen kaikkee ilosta, lumista ja mahtavaa joulua ja joulun odotusta!
 
 
 Ihanaa joulukuun ekaa päivää! Enää 9 päivää tän vuoden H-hetkeen ;)
 


4 kommenttia:

  1. Tää uus ulkoasu on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ensimmäistä kertaa oon 100% tyytyväinen tähän ja onneks jouluaika on pitkä ni voi pitää tätä kauan :)

      Poista
  2. Mäkin tykkään täst ulkoasusta! :)

    ja hei eilen kattelin tunnilla jotain vanhoja lehtiä ja sit olin sillee erikalle, että "ooo kato ihan täydellinen sisustus!!!" ja erika katto sitten mua silleen et onks toi vitsi, että enkö tiä että se oli just se teijän talosta tehty esittely! joten pakko vielä sanoo et sun äidillä on ihana maku sisustuksessa!!! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Milja, sä se piristät tällästä synkkää iltaa :) Tais olla varmaa Vesilahdesta se vai? Vien kehut eteenpäin :) Kiitos vielä kovasti!

      Poista