31. joulukuuta 2012

AND THAT'S WHO I AM

And That's Who I Am!

Teen tän postauksen ehkä joillekkin vähän hassusti! Mulla ei oo oikeen kuvia tältä vuodelta kunnolla, mutta siinä olisi ensimmäinen uuden vuoden lupaus: kuvaa enemmän ;D

Kirjoitan lyhyesti tän vuoden jutut mitä tosiaan muistan!! Alku vuosi on meinaan tosi sumeena, enkä muista juuri mitään... Lisään noita kuvia aina tonne väleihin ja nehän siis kuvastaa minua (:

Tammikuu - Kesäkuu
" Tammikuussa sovin riidan mun yhden ihanan ystävän kanssa, oltiin oltu riidoissa 6kk "" Huhtikuussa meille muutti sijaispoika "" Kesäkuussa olin töissä 2vk "" 4.6.12 tuli täyteen 1v mummin poismenosta ;("


Heinäkuu
Yksi päivä jäi ylitse muiden: " P:n rippijuhlat, samana päivän musta tuli kummitäti <3 ja samana päivän vietin yhden elämäni parhaimmista päivistä veljien ja rakkaan ja ihanan ystävän kanssa <3 (tiedän, että tää henkilö käy lukemassa tän täältä jossain vaiheessa, niin voin hyvin kirjottaa tämän ;D) "


Elokuu
" Kummipojan nimiäiset (myös yks parhaista päivistä <3) "" Toinen vuosi merkonomi opintoja alkoi "" Vietin yhden mahtavan illan mahtavien ystävien kanssa "


Syyskuu - Marraskuu
" Mun paras kaveri oli lomalla meillä "" Alkoi koulu ongelmat "" Lähetin ensimmäisen kirjeen tälle parhaalle kaverille sen syntymäpäivänä "


Joulukuu
" Mun omat synttärit 10. joulukuuta "" Alkoi loma <3 "" Oli mahtava joulu "" Nyt tässä venataan vielä 5 tuntia uutta vuotta (; "


Mun vuoteen ei nyt silleen erikoisemmin mahdu mitään ihmeellistä! Osaan vasta nyt jälkikäteen nauttia niistä muutamista hetkistä, joita tänä vuonna on ollut kuten se rippijuhla päivä ja noi nimiäiset... myös se, että musta tuli kummitäti oli mahtavaa <3


Mahtavaa Ja Iloista Uutta Vuotta Kaikille <3

Kiitos kaikille mahtavasta vuodesta, mutta lähinnä elokuusta alkaen kun blogin perustin! Ihanaa jos jatkatte samalla tunnolla ensi vuonna lukemista minun blogissa, ootte ihania kaikki <3 pus pus <3

2 kommenttia: