9. marraskuuta 2012

PÄIVÄ 7 - PARAS YSTÄVÄ

Ahhh... mun parhaat ystävät on tietysti aina vuosien saatossa vaihdellu mut nyt kun alkaa tajuumaan kuka on oikeasti se paras ystävä ja millainen se on niin tiedän todellakin kuka on mun paras kamu! ;) Nimittäin mun edelliseltä paikkakunnalta Vesilahdesta "jossu" (lempinimi) ;) 
 
Tutustuttiin jossun kanssa ekaa kertaa tutustumis päivänä yläasteelle! Vesilahti jakautuu vähän niin kun pieniin osiin esim. kirkonkylä, narva jne... Ite asuttiin kirkonkylällä ja jossu tuli kauempaa! Koulukin oli kirkonkylällä! Ensin tietty ne kaverit kehen olin kerennyt 2kk aikana kun vesilahdessa kävin 2kk alaastetta vielä, niin kaikki ne kehen olin kerennyt sillon tutustuun olivat tosi tärkeitä kun ei tuntenut vielä muita... Mutta kun alkoivat yläasteen aherrukset niin jo äkkiä mekin Jossun kanssa tutustuttiin ja haalittiin mukaan muilta luokilta kavereita :) Siitä meille koostu tiivis yhteisö johon pidetään edelleen yhteyttä ja nähdään aina kun kaikki koulun ohelta kerkeää :)
 
Jossun kanssa nähtiin viimeks syyslomalla ja pidettiin kyllä sit oikeen huolella hauskaa (hyvällä tavalla ja muistetaan kyllä koko loma), puhuttiin kaikesta ja tietty tyttöjen tapaa juoruiltiin ;) Kerrotaan toisillemme ihan kaikki ja kaikesta voi puhuu ihan ilman huolta! :) Meillä on tooooosii tiivis kaveri suhde!!
 
Yhteen saaviin oli jäätynyt pinta tällee kivasti ja sieltä se N:n kanssa noukittii ja äitin kaa laitettiin tohon! 
Aamulla otettu kuva!
Koulumatkan varrella, juna radan vieressä otettu!
Meidän tie päättyy tälläsen vanhan sillan luo ja sen yli ku menee ni siel asuu viel jotkut... mut kuitenkin oli kiva käydä kuvailemassa siellä tänään päivällä! Kuvaaminen on vaan niin mun juttu ja niin ihanaa! :) Vaikka kuvat onki otettu puhelimen kameralla...
 
Äitin puotiin tuli tällä viikolla ihania koruja ja muutama kello! Tää kello on sellanen mikä ois tooosi ihana saada... milläköhän mä sen saisin?? ;)
Tässä olis kans teksti kyltti puodilta jonka haluisin... on myös samalla paikka jossa haluisin joskus käydä!! Löytyy myös punanen LONDON teksti!
 
Blogin "kansikuva" vaikka ite sanonki ni tuli kiva ku tein tollasen ekaa kertaa elämässäni ;D Siin kuvastuu varmaa aika hyvin se mistä minä tykkään!!
Pink - Try = tää biisi on vaan hyvä ja IHANA!!!
 
Sain tänään yhestä blogista ihanan vinkin joka liittyy ulkonäköön ;) Siitä sit ku jaksan sen toteuttaa... ja sillon myös kiitokset tälle ihanalle!
 
Mukavaa viikonloppua kaikille :)
 


2 kommenttia: