5. marraskuuta 2012

PÄIVÄ 4 - MITÄ OLEN TÄNÄÄN SYÖNYT + MUUTA KUULUMISIA

Elikkä palaan taas haasteen parissa! (ja tähän väliin sanon, että unohtakaa se mitä olen höpissyt noihin aikasempiin postauksiin, on ollu vähän vaikeita aikoja, mutta nyt alkaa tää kirjottaminen luistamaan ja sillekkin on syynsä ;))... Elikkä haasteen 4 päivä:
 
Aamulla söin puuroa lautasellisen, muutaman leivän ja kaakaon! Päivällä söin kotona makaronia ja jauhellijakastiketta (ja koska tiedän että perheen isäntä M käy lukemassa täällä aina välillä niin hehkutetaan, että oli M:n tekemää ruokaa ja tosi hyvää ;))... vielä pitäs syödä vähän välipalaa tuon N:n kanssa, ehkä vielä jotain ruokaa ja iltapalaa varmaa sit jotain leipää ja muuta... Täytyy myöntää nyt rehellisesti, että en edes jaksa kirjottaa kauheesti tästä aiheesta, sen verran tylsä ;) Panostetaan sitten noihin muihin...
 
N tykkäs mun vanhasta viuhkasta, jonka isä on tuonut aikoinaan thaimaasta (oon ollu ehkä 10v sillo kun ton saanut)...
N juo nykyään myös mun mehut.. osta yks purkki ni ei mee ku hujaus ja se on tyhjä.. Ei se haittaa ;)
N halus, että kuvataan jotakin sen huoneesta ja se halus nallet :)Toi harmaa pupu on mun, mutta anteeks ihan hirveesti kun oon niiiiin huono muistinen, että en enää muista keltä sen oon aikoinaan saanut... pahoittelut siitä! 
 
Otettiin yks kuva N:n kanssa... Elikkä perheen nuorin ja vanhin lapsi! ;) Ei sori oo mikään laatu kuva ;)
Ja jo 11204285397 kertaa pyörinyt leffa ;) Oppii jo noi vuorosanat melkein ulkoo... ja siis muistutuksena kaikki, N niitä kattoo, en minä ;)
 
Tän päivän yks parhaista hetkistä oli kun Ella tuli käymää yhden toisen tyypin kanssa meillä nopeesti (pyörähtivät pihassa) ja siitä tuli kyllä tosi kiva mieli. Mä niin tykkään noista yllätys vierailuista :) Kiitos!
 
Ei mulla nyt taaskaan oo mitään ihmeellistä kerrottavaa... elämä hymyilee ja menee hyvin :) Ja blogin kirjottaminen taas innostaa!
 
Mukavaa viikkoa kaikille :) 
 


2 kommenttia:

  1. Ihanaa oli kyll käydä moiksimassa sua hani<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kun kävitte ;) oli mahtavaa nähä pitkästä aikaa :)<3

      Poista