30. marraskuuta 2012

NUKKUVAN UNTA VALVOEN


Oli pakko tulla kertomaan tän hetken parhaat fiilikset... Kiva jos jaksatte mun ärsyttävän tylsiä ja liian pitkiä tai tiheesti kirjoitettuja päivityksiä, en vaa koskaa osaa kirjottaa tarpeeks tiivistetysti ;D 

Tän hetken mietteet on toi mun ees nukkuva pieni ampiaispaitaan pukeutunut pikkumies <3 oon yrittänyt sitä tässä tunnin herätellä ja saada sen hereille, ennen kun vanhemmat tulee pizzan haku reissulta... Oon vaa pussaillu sitä ja haistellut ku tommonen pikkumies tuoksuu vaan niin ihanalle ja toinen on niin reppana kun se nukkuu, niin viaton ja pieni <3 onneks mulla on tällänen pieni veli :) 

Yllä oleva biisi on ihan mielettömän ihana ja pistänyt myös tän aamun käyntiin toosi hyvin :) nytkin soi puhelimesta tossa vieressä ;) 
Mutta nyt jätän teidät rauhaan ja toivotan viikonlopun jatkot :) tätä postausta tehtiin tabletilla ja on tääkin väline nykypäivää ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti