15. marraskuuta 2012

KAIPUU


Sain ihanan idean Siljalta ja siis se oli tollaset hiukan sotkuset kiharat <3 Oli pakko tänään testata kun kerrankin oli inspis tehä jotain tollasta! Ehkä mun työtäni helpotti se, että olin kihartanut pidennykset jo eilen illalla! Ei menny tosiaan ku 20min ja kaikki oli valmiina! Näyttäs siltä, että ne on huomennakin ja huomenna ne ärsyttää ihan törkeesti ku haluis suorat! Nooo... kyllä mä kestän ;)

Mun tuli taas tänää tooooosi ikävä mun kavereita tuolla kauempana asuvia ja onneks yhen ihanan ihmisen kaa jo eilen sovittii, että parin viikon päästä nähää ja mennää syömää ja shoppailee ja kaikkee ihanaa :)

Just pääsin kehumaan: 3 viikon uus ennätys, melkein kahteen päivään ei oo särkenyt päätä, mutta kappas, se ihanuus tulikin takas... piti varmaa pienen loman tos välissä ja jatkaa nyt töitään!!!! No kohta nukkuu ja sit huomenna kouluu ni eiköhän se sillä mee ohi! :)

Kivaa viikonlopun alkua kaikille :)


4 kommenttia:

  1. Tosi kivat noi hiukset! Oon itekkin aina halunnut osata tehdä tuollaiset :)

    Oon vasta hetki sitten avannut mun blogin julkiseksi kaikille ja olisi kiva saada lisää lukijoita ja kommentteja joten käyppä kurkkaamassa jos kiinnostaa! :)

    http://absolutelylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos toosi paljon! Käyn ehdottomasti kurkkaamassa :)

      Poista
  2. ihanat kiharat! Tykkään just tommosesta surffitukkatyylistä!:)


    http://fanskufanni.blogspot.fi
    KISS MY FASHION!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon :) mä tykkään kans näissä "lyhyissä" hiuksissa tosta kiharasta mut pidennysten kanssa on oltava sellaset kunnon kiharat ;) käyn ehdottomaati kurkkaamassa sun blogia :)

      Poista