29. marraskuuta 2012

HAASTEEN LOPPU ELI PÄIVÄT 21-31 TIIVISTETYSSÄ PAKETISSA

Päivä 21 - toinen hetki


 Mikä toinen hetki? Aikaisemmin oli että se hetki, joten nyt kyllä joutuu miettimään, että mikä hetki! Ei kyllä nyt tuu mitään mieleen! Lisään sen vaikka sit jos tulee jotain mietteitä tästä ;)
 
Päivä 22 - tämä järkyttää minua

Apua! Mua varmaan järkyttää aika monikin asia :D Oon aika säikky ja arka vähän kaikkeen! No tällä hetkellä oon aika järkyttynyt siitä, että kaveri pyysi mut mukaan mun syntymäpäivänä laittaan sille napakorua (siis ne mun synttärit on 10.12.12) ja nyt mun täytys keksii, et kuka menee tuuraan mua sinne, koska tosiaan oon aika arka ja tiedän, että mun kuuppa ei kestä sitä (pyörryn siis varmaa tai ainakin heikottaa :D) ja ekaks en uskalla mennä!! Sit varmaan järkytyn myös: huonoista uutisista, huonoista koe/kurssi numeroista, eensä aina mun oloo kaikissa tilanteissa! Ja joskus itkeminen on hyvästä! Yleensä kun on pitkään sellanen aika, et tuntuu, et kaikki menee huonosti niin sitten palkitsen itteni sinnikkyydestä jatkaa eteenpäin menemällä tapaan kavereita vähän kauemmas (mulle se on varmaa toi Tampere ;D) ja meen shoppailee ja syömää hyvin!

 
 
Päivä 23 - tämä saa minut voimaan paremmin
 
Ah nam... no siis varmaan kaikki herkuttelu ja löhöily <3 no ei vaiskaa ;D siis kyllähän toi yksin olo helpottaa yllättävän paljon ja muuta mutta sitten toisaalta välillä toisten kanssa oleminen ja shoppailu ja syöminen saa paremmalle tuulelle! Kyllä siihen välillä riittää vaan hetken paikallaan istuminen! 

 
Päivä 24 - tämä saa minut itkemään
 
No itseasiassa aika monikin asia :D no siis totuus on se, että en itke helposta!!! Täytyy olla oikee aihe, et itken!!! Mut sit on niitä aikoja, jollon kaikki menee pieleen ja itkettää joka pikku asiasta ja mikään ei oo hyvin! Sit taas on aikoja, et jos meinaa itkettää joku ni mua alkaa ärsyttää jatkuva vollottaminen ja sillon yleensä se loppuu siihen :D

 
 
Päivä 25 - ensimmäinen harrastukseni
 
Ensimmäinen ja paras: taitoluistelu <3 Rakastan sitä edelleen yli äyräiden, mahdollisuuksia vaan harrastaa sitä ei oo ;( Mutta aina voi kehittää jotain tilalle kuten nyt se musiikki ja sit vois olla toi tanssi!
 
Päivä 26 - pelkään
 
Mä pelkään vaikka mitä: hämähäkkejä, ampiaisia, mehiläisiä, känniläisiä, yksin pimeessä menemistä, narahduksia, välillä yksin oloa varsinkin iltasin, oudosti käyttäytyviä ihmisiä, keskustori iltasin ;D...............

 
 
Päivä 27 - suosikkipaikkani
 
Ah niitä on monia, koti tietenkin ja joissain määrin myös koulu kun nään mun tärkeet ja ihanat ystävät siellä ja suurinta osaa nään vaan koulussa, joten on siitä pakko sit tykätä :D Ja tykkään Tampereesta kokonaisuutena (siellä on niin monta paikkaa mikkä on ihania, kuten se keskustori päivisin ku sielläkin on tuttuja) ja ja ja...
 
Päivä 28 - ikävöin
 
Ikävöin mun ystäviä, jotka asuu kauempana, välillä menneisyyttä, mummia, täydellisiä päiviä ;D ja paljoo muutakin, mutta noi nyt varmaan ne mitä tuli heti mielee...
 
Päivä 29 - tähän pyrin
 
Tällä hetkellä siis pyrin: saamaan oppinnot suoritettua, saada työ, päästä muuttamaan pois kotoa, päästä opiskelemaan näyttely linjaa, saada tasapainoinen elämä, säilyttää tälläkin hetkellä pisimpään kestäneet ystävyys suhteeni jatkossakin, säilyttää välit kaikkiin ihmisiin!

 
 
Päivä 30 - soittolistallani
 
No siis ku mä kuuntelen joka ikinen aamu nrj:n aamupoikia niin ei mulla silleen oo mitää erikoista, sit kun siellä tulee jotain vanhoja ja mulle uusia biisejä ni niitä sit latailen koneelle!
 
Päivä 31 - viimeinen hetki

Niin no mä kirjotan sit vaikka tästä viimeisestä hetkestä kun kirjoitan blogin haastetta! Valitan, että en sitten kuitenkaan tehnyt tätä kauheen tunteella kun ei tää sitten ollu varmaan ihan mun juttu! Ja siis nyt se on sit ohi ja oon onnellinen ja kiitollinen teille kaikille ketkä ootte käynyt katsomassa, lukemassa, kommentoimassa, ihastelemassa tai jotain muuta :)<3
 

Kuvat ovat tämän torstai illan tunnelmia!
 



Kiitos kaikille ketkä ootte jaksanut seurata mun haasteen etenemistä ja se miks tein tän lopun tällee nopeeta ni on siihen siis syy: haluan kirjotella niitä mun juttuja ja asioita ihan niistä normaaleista asioista mitä ennenkin ja tämä on vähän tyssännyt niitä! Siksi siis!

Mukavaa viikonlopun alkua kaikille, puurretaan vielä perjantai ja sitten nautitaan viikonlopusta ;D Kaikki varmasti sen ansainneet! 



4 kommenttia:

  1. go muru go :) kyll sä pystyt munkaa tulee :D sull on onneks viell aikaa kerätä voimii :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kai :/ ;) täytyy myös kattoo monelta pääsee tulee ja saako sitä päivää ees vapaaks :)

      Poista
  2. jeee luin nää kaikki osat :)

    VastaaPoista