16. lokakuuta 2012

VANHASTA UUTEEN JA TAKAS VANHAAN

Tänää sit taas tullu huhkittua ihan urakalla... Nimittäin uutta ilmetta tuli ja oikeen huolella ;) Ollaan mietitty jo tässä pitkään, mutta nyt vasta muutamien päivien aikana jo vakavasti, että muuttaisin alakertaan asumaan (huone siis siirtyisi sinne)... Tänään sitä mietittiin jo, että siirreltäisikö huonekalut jo uuteen uskoon, mutta päädyttiin siihen, että odotetaan vielä, että saadaan esim. uusi sänky mulle ostettua!
Mutta tänää tapahtui sitten paljon uutta... Äiti halusi yläkerran aulaan toiselle tietokoneelle pisteen, jossa voi sitten tehdä tarvittaessa pojatkin koulutehtäviään ja muutenkin, onhan se kiva että ylhäällä sekä alhaalla on molemmissa koneet... ei tarvitse kuin netti tikku siirtää koneesta toiseen ni johan pelaa ;)
Mutta nyt vihdoin siihen päivän koho kohtaan: alhaalta siirrettiin Ikean valkoinen kirjoituspöytä mulle ja vanha (myös oikeesti vanha pöytä... kts. edelliset postaukset) siirtyi yläkerran aulaan tietokoneelle ja muutenkin kaunistamaan hih ;)

Pöytä on siis Ikean, joka on ollut minulla myös entisellä paikkakunnalla asuessa, mutta tänne muuttaessa vaihtui sitten alkuun oikeastikkin vanha pöytä, mutta tänään sitten halusin tuon muutamia senttejä isomman pöydän, jossa mahtuu tekemään :) Vieressä on edelleen puulaatikko ja sen päällä säilytys arkut... nuo pöydän alla näkyvät johdot ovat HYVIN rumat, täytyy niille keksiä vielä jotakin....


Tuoli on vanha valkoiseksi maalattu ja hieman kulutettu (tietenkin hih ;)), mutta jotta noita johtaja saisi hiukan enemmän piiloon ja jotta olisi mukavampi istua, päätin laittaa päällisen tuoliin!! (vanhan tuolin, millainen se oli voi katsoa edellisistä postauksista)


Kokonaisuus vielä valo päällä ja täytyy sanoa, että OLEN TODELLA TYYTYVÄINEN :)
Tänään myös siivonnu oikeen urakalla ja vielä viimeiset imuroinnit tehty klo 23 ;) Yks parhaista kavereista tulee muutamaks päiväks meille ja mennää sitten shoppaileenkin ja varmaan joku leffa pitäs käydä kattomassa.... Niistä sitten lisää varmaan seuraavalla kerralla :)
Ilta jatkuu nyt telkkua kattellessa ja jotain varmaa vois taas kerran syödä (niinkun kaks tuntia sitten viimesk hih hih ;)) Mulla onneks ei taida kuitenkaa olla mitää hätää tuon syömisen suhteen... Hoikka kun oon :)
Mukavaa viikon jatkoa kaikille... Teitä on jo mukavasti käynyt lukemassa mun postauksia ja oon siitä tosi ilonen... Kiitos kaikille :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti