22. lokakuuta 2012

HYVIN MENEE

 
Muutamista blogeista on saanut lukea valokuvien kopioimisesta blogeista muihin sivustoihin kuten facebookkiin!! Ihan vain oman etuni vuoksi (että ei tarvitse pelätä kopiointia missään valokuvissa) laitan kuviini blogini nimen... älkää siitä välittäkö ;)
 
Viimeisimmässä postauksessa taisin puhua jotain alakertaan muuttamisesta, mutta tällä hetkellä kuitenkin päädytään siihen, että yläkerta on se paikka, jossa mä asun ainakin kevääseen saakka... Sillon sit varmaa tapahtuu (ehkä, kai, jos... älkää kysykö ;D)jotain sellasta, että taitaa sillon olla parempi muuttaa, mutta se jääköön sitten sinne :)
 
Niin kummalliselta kun tää kuulostaa, niin IHANAA kun koulu alko, vaikka ton loman jälkee herääminen 5 tunnin yö unien jälkeen olikin aika hankalaa... Mutta kolme ja puol viikkoo kotona saikin jo riittää... sitä näköjään kerkee oleen kotona ihan tarpeeks :)
 
Mun yks ihana kaveri koulusta muuttaa muutaman viikon päästä ihka ekaan omaan asuntoon ;) oon tosi onnellinen sen puolesta siitä. Ihanaa on kattoo koulussa, kun se hehkuttaa muuttoa ja mitä kaikkee pitäs vielä ostaa ja muuta. Ikean reissu tullaan tekemään, se on varma juttu ja itelle pitäs käydä kattoo muutama juttu myös samaisella reissulla! Kirppiksiä pitäs käydä kiertämässä kun pitäs kaverille saada kahvimylly, jolla voi jauhaa kahvin papuja... ja vielä mielellään sellanen, mikä on sellanen veivattava! Jos jollakin löytyy sellanen ja voisi halvalla myydä tai jos tietää, että jossakin on myynnissä halvalla niin KERTOKAA IHMEESSÄ!!! Kaveri kun on minun lailla opiskelija niin kaikki ostetaan mahdollisimman halvalla ;) Mutta parempi tuhlata rahat ihaniin tavaroihin ja johonkin mistä on iloa piiitkäksi aikaa kun juoda ne rahat yhdessä illassa ja samalla saada yksi ilta muistikatkoksen tynkää... EI MULLE KIITOS :)
Jotkut kaverit on ovelasti yrittänyt saada mua juomaan tai haluu saada mut juomaan... muutamat on sanonut, että joulukuussa kun täytän 17 ni bileet pystyyn!! Yksi jopa kivasti tokas, että: "sähän sit juot, eiks nii?" No jos tähän haluaa rehellisen mielipiteen ni: JUOKAA keskenänne, mä en!! Jotkut pitää mua nyt varmaa tosi tylsänä ihmisenä, joka ei osaa pitää yhtää hauskaa ja masentuu vaan kotona, mut hei: elämästä voi nauttia muutenki ku juomalla :) Ite kun ihailen erityisen paljon mun kavereita ja tuttuja, jotka ei juo/oo koskaan juonut... Ja jotta nyt ne kaverit, jotka joskus juovat ja jotka on mulle tosi tosi tosi tärkeitä eivät aattele että: "nyt me ollaan ihan syvältä" ni ootte mun kavereita silti ;) 
 
Nyt ois tilauksen alla viimeistä kokoo (sillä omat hiukset jo niin pitkät) niin hiustenpidennykset. Mulla on ollut klipsit 8-luokasta saakka ja moni väittää niitä huonoiks ja pilaa omat hiukset :O Mun hiukset on samanlaiset kun ennen ja parhaat mitä oon ikinä pitänyt ni on klipsit... Nyt pitäs tilata 80cm... Saksasta varmaan nekin tulee, oon sieltä aikasemminkin tilannut ja todella hyvä paikka oli ;) En kadu!!
 
 
Tän jakson lukkari ei loppujen lopuks näyttäny kauheen pahalta ku löytyy klo 13 ja klo 12 pääsyjä koulusta... Mutta huominen on pahin: klo 16 koulussa :/ Mutta jos keskiviikkona sais aikaseks mentyä ostoksille kun pitänyt sinnekkin mennä jo monta kuukautta ;)
 
Mukavaa viikon alkua kaikille :)




2 kommenttia:

  1. Ihanaa kiitos rakas<3 Oot ihana :)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä :)<3 ihana auttaa sua... ja äitiki oli jotai jo kattellu ja sano, et tosiaa kirppiksiltä löytyy niitä :) eli niitä sit kiertämään kun aikaa ja rahaa löytyy ;)

      Poista