26. elokuuta 2012

ALOITUS

tästä se tulee alkamaan, oman blogin kirjoittaminen (: VAU. Olen haaveillut siitä jo monia vuosia, mutta vasta nyt olen sen päättänyt hankkia. Kerron blogissa omasta elämästä (tietysti nimet sensuroituna) ja toivon, että saisin tätä kautta paljon apua ja neuvoja elämän iloissa kuin myös suruissa.

Blogi elämäni alkaa kyllä teille avautumaan pikku hiljaa mitä vain kerkeän sitä useasti päivittämään (: Innostuin blogin kirjoittamisesta äitini välityksellä joka kirjoittaa paljon omasta elämästään ja rakkaasta harrastuksestaan: sisustamisesta... tässä linkki myös hänen ihanaan blogiinsa jota kannattaa seurata (: http://villablanco.blogspot.fi/

Iloista syksyä kaikille (:

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva kun päätit tehä blogin, nyt voi täältäkin seurata sun kuulumisia :)
    Jos kiinnostaa niin käy tsekkaan myös mun blogi: http://dreamingmakeslifeworthit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Onnea uudelle blogille! KIva, kun kävit "mun luon" kyläilemässä ja jätit viestiä niin löysin tänne :)
    Hassu juttu, että ennen kuin join luin loppuun asti ekan tekstin niin kävit jostain syysä jo mun mielessä, hih.. Ja sitten luinkin, että äitis ja villa blanco jne.
    Mukavaa elokuun jatkoa sateisesta Saksasta!
    Terkuin Liisa

    VastaaPoista
  3. kiitos te ihanat (: aivan varmasti krista seuraan sun blogia, mielenkiintoiselta vaikuttaa... ja liisa terkkuja myös sinne ja ihanaa, että suhun saa myös pidettyä yhteyttä (:

    VastaaPoista